دنباله Zombieland با بازیگران فیلم اصلی ساخته می‌شود

19 May 2018 - 12:15

رت ریس (Rhett Reese) و پاول ورنیک (Paul Wernick)، نویسندگان کمدی ترسناک Zombieland سال ۲۰۰۹، به سایت خبری Vulture گفتند که امیدوار هستند اکتبر ۲۰۱۹ فیلم Zombieland 2، دنباله مورد انتظاری که زمان زیادی صرف ساخت آن شده، اکران کنند. ریس و ورنیک همچنین تایید کردند که بازیگران زامبی‌لند اورجینال باز می‌گردند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ورنیک در اینباره اظهار داشته:

ما دهمین سالگرد زامبی‌لند را جشن می‌گیریم. زامبی‌لند سال ۲۰۰۹ اکران شد. نمی‌دانیم در دهمین سالگرد این فیلم چه اتفاقی می‌افتد اما شاید زامبی‌لند ۲ اکران شود. امیدواریم این دنباله را اوایل ۲۰۱۹ فیلم‌برداری کنیم تا ۱۹ اکتبر اکران شود. بازیگران فیلم اصلی در این دنباله بازی می‌کنند.
ما اطلاعاتی در دست داریم که نمی‌توانیم منتشر کنیم اما فقط می‌توانیم بگوئیم که طرفداران زامبی‌لند که انتظار زامبی‌لند ۲ را می‌کشیدند، به زودی به آرزویشان می‌رسند.

فیلم اصلی که بعد از آخرالزمان زامبی را با کامیک تاریکی نشان می‌داد سال ۲۰۰۹ اکران شد و جس ایزنبرگ، وودی هارلسون، اما استون و ابیگل برسلین بازیگران آن بودند. این فیلم توانست با بودجه ۲۳.۶ میلیون دلاری خود، فروش جهانی ۱۰۲.۴ میلیون دلاری داشته باشد.

از آنجایی که زامبی‌لند اصلی تقریبا ده سال پیش اکران شد، ریس و ورنیک از سال ۲۰۱۶ مشغول نوشتن فیلم‌نامه Deadpool با بازی رایان رینولدر و فیلم‌های Deadpool 2, Life, G.I Joe: Retaliation و اقتباس جدید از بازی Clue و فیلم Six Underground بودند.‌ این دو نویسنده، تهیه‌کنندگی Cowboy Ninja Viking که اقتباسی از رمان گرافیکی است با بازی کریس پرت را بر عهده دارند که سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.