بردلی کوپر برای بازی در فیلم The Mule به کلینت ایستوود پیوست

19 May 2018 - 13:09

سایت خبری ورایتی گزارش داده که بازیگر نامزد اسکار، بردلی کوپر با بازیگر برنده اسکار، کلینت ایستوود (Clint Eastwood) در فیلم The Mule هم بازی می‌شود‌. ایستوود این درام را کارگردانی نیز می کند. برای خواندن جزئیات مربوط به خبر، در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

کلینت ایستوود در فیلم The Mule نقش ارل استون را بازی می‌کند، مرد ۸۰ ساله تنهایی که به او شغل رانندگی پیشنهاد می‌شود. این کار در ظاهر بسیار ساده است اما ارل نمی‌داند او حامل مواد برای کارتل مکزیکی است. او کار خود را به قدری خوب انجام می‌دهد که محموله‌اش افزایش می‌یابد و یک گرداننده برای ارل در نظر گرفته می‌شود. اما او تنها کسی نیست که ارل را زیر نظر می‌گیرد، حمل‌کننده مواد مرموز جدیدی که مامور DEA به نام کالین بایتز است او را تحت نظر می‌گیرد. با وجود مشکلات مالی قبلی ارل، اشتباهات سابق او زندگی‌اش را تحت‌الشعاع قرار داده و مشخص نیست او برای جبران اشتباهات گذشته‌اش زمان دارد یا نیروهای کارتل با او راه می‌آیند یا خیر.

کوپر نقش مامور DEA را بازی می‌کند. این فیلم اولین بازی ایستوود بعد از درخشش در فیلم Trouble with the Curve در سال ۲۰۱۲ است.

کمپانی برادران وارنر و Imperative Entertainment این فیلم را با هم تولید می‌کنند و ایستوود به همراه دن فریدکین و بردلی توماس آن را می‌سازند. فیلم The Mule همکاری مجدد کوپر و ایستوود بعد از فیلم American Sniper خواهد بود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.