احتمالا Deadpool 3 به این زودی‌ها وجود نداشته باشد

20 May 2018 - 09:00

Deadpool 2 (ددپول ۲) ممکن است به واسطه قدرت شخصیت Juggernaut قابل‌توجه باشد اما نکته قطعی این است که نباید به این زودی‌ها در انتظار دنباله این فیلم یعنی Deadpool 3 (ددپول ۳) باشیم. بیش از یک دهه طول کشید تا رایان رینولدز (Ryan Reynolds) موفق شد شخصیت ددپول را به درستی دربیاورد؛ همچنین زمانی که فیلم Deadpool (ددپول) منتشر شد، تصمیمات اولیه برای ساخت Deadpool 2 گرفته شده بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

Deadpool 2 اکنون به سینماها آمده است و درحال شکل‌دادن انفجاری به مراتب بزرگتر از Deadpool است! البته نقد و بررسی‌های این دو فیلم تا بدین لحظه روند مشابهی را طی کرده است و منتقدین Deadpool 2 را با توجه به گستره‌ی وسیع صحنه‌های اکشن و کمدی‌اش و همچنین شکستن برخی رکوردها در گیشه، مطلوب ارزیابی کرده‌اند. از همین روی نیز طبیعی است که انتظار داشته باشیم پال ورنیک (Paul Wernick) و رت ریس (Rhett Reese) درحال کار بر روی فیلمنامه Deadpool 3 باشد و رایان رینولدز نیز آمادگی جسمانی خود را برای نقش‌آفرینی در این فیلم، بالا ببرد. اما باید بگوییم که این انتظار به این زودی‌ها برآورده نخواهد شد.

بعید است تماشاگران دفعه بعدی شخصیت‌های وید ویلسون، کابل و دومینو را در فیلم Deadpool 3 ببینند چرا که فاکس قرن بیستم به تولید فیلم X-Force فکر می‌کند. درو گدارد (Drew Goddard) نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت و هنوز تاریخ انتشاری برای آن مشخص نگردیده است؛ هرچند با توجه به برنامه زمانی فرانچایز X-Men (مردان ایکس) در سال ۲۰۱۹ که انتشار فیلم‌های Dark Phoenix (دارک فینکس)، New Mutants (جهش‌یافته‌های جدید) و احتمالا Gambit (گامبیت) است، به نظر‌می رسد سال ۲۰۲۰ برای انتشار X-Force زمان عادلانه‌ای باشد. با توجه به اینکه شکل‌گیری نیروی X-Force در ددپول با پایانی تحقیرآمیز تلاقی کرد، آنچه که از بازگشت کاراکترها انتظار می‌رود در‌حال‌حاضر روشن نیست.

با توجه به تقدم پروژه X-Force، بدون شک ساخت Deadpool 3 در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد. ورنیک و ریس گفته‌اند که پس از درگیری‌های گوناگون و مداوم با پروژه ددپول از سال ۲۰۰۹، اکنون به دنبال استراحت هستند. همچنین رینولدز فراتر از این رفته و اظهار داشته است که مطمئن نیست سومین فیلم اصلا اتفاق بیفتد. او گفته است:

برای Deadpool 3، می‌دانید، این حرف کمی عجیب و غریب است اما من فکر نمی‌کنم که Deadpool 3 وجود داشته باشد. به نظر من قدم رو به جلو، ساخت فیلم X-Force است که صحبت‌های آن نیز صورت گرفته است.

اکنون که شخصیت‌های کابل و دومینو در فیلم جا پای خود را محکم کرده‌اند، برگشتن به داستانی در مورد ددپول به دور از عقل است؛ هرچند ساخت Deadpool 3 ممکن است برای رینولدز حاوی اتفاقات خوبی باشد. قطعا تا‌بدین‌جا نیز ارزشش را داشته است که رینولدز به دنبال پایان دادن ددپول و نقشش در دنیای X-Men نرفته است. جاش برولین (Josh Brolin) درباره یک سری چهارگانه صحبت کرده بود و مشخص است که X-Force نیز پایان بازی نیست.

البته عوامل دیگری نیز در این امر دخیل هستند مثل مارول! انتظار خرید X-Men ،Deadpool و X-Force توسط دیزنی از فاکس که موجب بازگشت این‌ها به استودیوهای مارول می‌گردد. مدیرعامل کمپانی دیزنی، باب ایگر (Bob Iger)، اشتیاق خود را به ساخت بیشتر فیلم از شخصیت ددپول ابراز داشته است و حتی اشاره‌ای به اینکه باید این فیلم‌ها به دنیای مارول منتصب شوند نیز کرده است اما تمامی این حرکات و دلخوشی‌ها نیازمند پرداخت پول است که همین مسئله کل ایده را مورد بحث قرار می‌دهد. اگر این اتفاق رخ دهد، این قرارداد در اواسط سال ۲۰۱۹ به سرانجام خواهد رسید؛ حول‌و‌حوش زمان مورد انتظار برای تولید X-Force و این یعنی Deadpool 3 مسلما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

با این حال، ما مشغول صحبت کردن از ابرقهرمانی هستیم که یک بار به خطر افتاده است ولی پس از هفت سال توانست خودش را بازیابد. بنابراین فروش امتیاز آن بحث اصلی نیست؛ اصل بحث این است که هر زمان از Deadpool صحبت می‌کنید، هرگز از واژه هرگز استفاده نکنید!

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.