اعلام تاریخ انتشار نسخه‌های دیجیتال و blu-ray فیلم Avengers: Infinity War

20 May 2018 - 16:00

تقریبا یک ماه از اکران پر سروصدای فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) می‌گذرد و درحالی‌که کماکان نیز درحال شکستن رکوردهای باکس‌آفیس می‌باشد، مخاطبان می‌توانند منتظر آمدن آخرین فیلم ماجراجویانه از دنیای سینمایی مارول در خانه‌هایشان باشند. مارول استودیو زمان انتشار نسخه‌های blu-ray و دیجیتال این فیلم را اعلام کرده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم در تاریخ ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۸ (۹ مرداد ۱۳۹۷) برای پخش بر روی سیستم‌های دیجیتال منتشر می‌شود و در تاریخ ۱۴ اوت ۲۰۱۸ (۲۳ مرداد ۱۳۹۷) نیز برای پخش بر روی DVDها و همچنین نسخه‌های blu-ray و ۴K آن عرضه می‌شود. برای انتشار در رسانه‌های خانگی، هدف یک نسخه ۴K UHD Blu-Ray خاص است که کمپانی Best Buy مجموعه‌ای از این نسخه را ارائه می‌دهد.

Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) یک سفر سینمایی ده ساله و بی سابقه است که کل فیلم‌های MCU را پوشش داده و مرگبارترین نبرد تمام ادوار را به صفحه‌های نمایش می‌آورد. همان‌طور که انتقام‌جویان و متحدین آن‌ها همچنان به محافظت جهان از تهدیدات بزرگ ادامه می‌دهند، یک خطر جدید که از سایه‌های کیهانی بیرون آمده است، وجود دارد: Thanos؛ حاکم بین‌کهکشانی ظالم و بدنام که هدفش جمع‌ آوری هر شش سنگ ابدیت، مصنوعاتی از قدرت‌های غیرقابل‌ تصور و استفاده از آن‌ها برای تحمیل اراده پیچیده‌اش بر تمام واقعیات. هر آن چیزی که انتقام‌جویان برای آن مبارزه کرده‌اند، اکنون منجر به این لحظه شده است: سرنوشت و وجود زمین که تا‌کنون به این نامعلومی نبوده است!

در این فیلم بیشتر بازیگران دنیای سینمایی مارول و به خصوص بازیگران فاز سوم از جمله رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، کریس ایوانز (Chris Evans)، مارک رافلو (Mark Ruffalo)، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، کریس همسورث (Chris Hemsworth)، تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، آنتونی مکی (Anthony Mackie)، پل بتانی (Paul Bettany)، الیزابت اولسن (Elizabeth Olson)، چادویک بوزمن (Chadwick Boseman)، سباستین استن (Sebastian Stan)، دان چیدل (Don Cheadle)، کریس پرت (Chris Pratt)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، زویی سالدانا (Zoe Saldana)، پوم کلمنتیف (Pom Klementieff)، بندیکت کامبریچ (Benedict Cumberbatch)، بندیکت وانگ (Benedict Wong)، شان‌گان (Sean Gunn)، تام هالند (Tom Holland) و جاش برولین (Josh Brolin) به ایفای نقش پرداخته‌اند. برادران روسو کارگردانان این فیلم و کوین فیج (Kevin Feige) تهیه‌کننده آن بوده است. لوییس دسپزیتو (Louis D’Esposito)، ویکتوریا آلونسو (Victoria Alonso)، مایکل گریلو (Michael Grillo) و استن لی (Stan Lee) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه بوده‌اند. همچنین فیلمنامه آن را کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استیون مک‌فیلی (Stephen McFeely) به رشته تحریر درآورده‌اند.

درحال‌حاضر، جزئیات بیشتری از دیگر جنبه‌های این فیلم در دست نیست اما لازم نیست طرفداران مدت زیادی را برای فهمیدن کامل ماجرا صبر کنند؛ چرا که درعرض دو ماه می‌توانند این فیلم را در خانه‌هایشان نظاره‌گر باشند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.