نویسنده‌های Deadpool 2 آماده‌ی نوشتن فیلم‌نامه سری جدید انتقام‌جویان هستند

21 May 2018 - 14:48

نویسنده‌های سری دوم Deadpool فیلم بعدی Avengers را می‌نویسند. پاول ورنیک (Paul Wernick) و رت ریس (Rhett Reese) در چند سال اخیر به دو نویسنده بزرگ هالیوود تبدیل شده‌اند. به لطف فیلم ابر قهرمانی با بازی رایان رینولدز، آن‌ها پروژه‌های بسیاری در آینده قلم خواهند زد. در حال حاضر، هیچ اعلام رسمی صورت نگرفته که آن‌ها برای نوشتن Merc with a Mouth در فیلم‌های آتی باز می‌گردند اما این وقفه در برنامه آن‌ها باعث شده به سراغ پروژه‌های دیگری بروند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این دو نویسنده ریبوت رایان رینولدز از Clue را می‌نویسند. آن‌ها همچنین فیلم‌نامه Underground 6 به کارگردانی مایکل بی را خواهند نوشت و برنامه‌هایی برای Zombieland 2 دارند. حتی با وجود چندین ژانر و پروژه، این دو حاضر نیستند از فیلم‌های کامیک کنار بروند.

به لطف اکران Deadpool 2، ورنیک و ریس در AMA on Reddit در مورد کار و موضوعات دیگر صحبت‌هایی کردند. یکی از طرفداران از آن‌ها درباره احتمال حضور آن‌ها در دنیای سینمایی مارول و خصوصا فیلم بعدی انتقام‌جویان پرسید. ورنیک و ریس فقط گفتند: بله! و این یعنی آن‌ها آماده‌ی چنین کاری هستند.

ورنیک و ریس جدیدترین نویسنده‌های این فیلم خواهند بود. بعد از زک پن و کارگردانی جاس ودون، ودون کنترل کامل فیلم‌نامه Avengers: Age of Ultron را بر عهده گرفت. وقتی برادران روسو وارد جنگ ابدیت و سری چهارم انتقام‌جویان شدند، فیلم‌نامه کریستوفر مارکوس و استفان مک‌فیلی را به همراه داشتند. اگر فیلم‌های بعدی انتقام‌جویان به دنبال نویسنده باشند، ورنیک و ریس آماده همکاری هستند.

اگرچه آن‌ها بخاطر فیلم‌های ددپول مشهور شدند، همیشه با فیلم‌های مشابه سر و کار داشته‌اند. آن‌های فیلم‌های Zombieland, G.I. Joe: Retaliation و Life را نوشته‌اند.‌ بزرگترین کار آن‌ها Deadpool 2 بوده است. آن‌ها نه تنها داستانی درباره وید ویلسون نوشتند بلکه X-Force و خیلی چیزهای دیگر را معرفی کردند.  تمامی پروژه‌های آتی آن‌ها، چندین شخصیت اصلی دارند. انتقام‌جویان یکی از بزرگترین فرنچایزها خواهد بود و هر کسی این پروژه را بنویسد باید بین چندین شخصیت و داستان تعادل برقرار کند. ورنیک و ریس ثابت کرده‌اند که از عهده این کار بر می‌آیند.

با اینکه آن‌ها علاقمند به این موضوع هستند، هنوز نمی‌توان گفت انتخاب می‌شوند یا چه موقع انتقام‌جویان بعدی ساخته می‌شود. فیلم‌های بیشتری از انتقام‌جویان ساخته خواهند شد اما آیا انتقام‌جویان ۵ مانند مدل هر سه سال است؟ اگر اینگونه باشد، سال ۲۰۲۲ باید منتظر اکران آن باشیم‌. اگر پروژه‌های ورنیک و ریس موفق باشند، آن‌ها مورد تقاضا ترین نویسنده‌ها می‌شوند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.