اندی سرکیس قطعا بازیگر فیلم بتمن خواهد بود

21 May 2018 - 15:16

اندی سرکیس (Andy Serkis) قطعا علاقمند به پیوستن به فیلم The Batman ساخته‌ی مت ریوز است. این بازیگر شخصیت Gollum در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و سزار در سه‌گانه ریبوت Planet of the Apes با کتاب‌های کامیک خیلی غریبه نیست‌. او سال‌ها قبل نقش دلالی به نام یولیسس کلو را در دنیای مارول بازی کرد و کاپیتان هادوک در فیلم The Adventures of Tintin بود. سرکیس حتی چند سال بعد این نقش را دوباره بازی کرد و طبق پیش‌بینی اسپیلبرگ سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سرکیس که این روزها نقش Supreme Leader Snoke را در فیلم‌های جنگ ستارگان بازی کرده به دنبال فرنچایز دیگری است‌. بتمن یک احتمال است چون قبلا در دنیای دی سی نبوده ولی با ریوز در دنباله‌های Apes همکاری داشته است.

فیلم بعدی سرکیس، Mowgli است که اقتباسی از کتاب جنگل است که آن را کارگردانی کرده و نقش Baloo را در آن بازی کرد. استودیو برادران وارنر اولین فیلم Mowgli را در ماه آوریل در کامیک‌کان نشان داد و سرکیس قول داد که تریلر این فیلم به زودی منتشر شود. او در مصاحبه‌ای درباره تبلیغ فیلم و علاقه‌اش به همکاری با ریوز در فیلم بتمن گفت:

حتما. من عاشق این دنیا با ریوز هستم‌. منظورم این است که او کارگردان خیلی باهوشی است. من حاضرم هر فیلمی را برای او بازی کنم، واقعا ستایش‌اش می‌کنم و ما دوستان خوب و نزدیکی هستیم‌. به نظرم او کارگردان فوق‌العاده‌ای است.

ریوز نیز با همین اشتیاق جواب طرفداری که درباره حضور سرکیس در بتمن پرسیده بود را در توییتر داد. این فیلم‌ساز حتی سرکیس در نقش سزار را با بروس وین در چند موقعیت مقایسه کرد. او در حال حاضر سر هیچ پروژه‌ای نیست و می‌تواند به بازیگران بتمن ملحق شود.

تا وقتی فیلم‌برداری بتمن شروع نشود این یک پرسش باقی می‌ماند. ریوز ماه قبل تایید کرد که پیش تولید بتمن آغاز می‌شود اما هنوز تاریخی برای آن اعلام نشده است. به همین دلیل مشخص نیست افلک نقش بتمن را بازی می‌کند یا شخص دیگری.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.