اظهارات جودی فاستر درمورد کارگردانان زن در هالیوود در حاشیه پیش‌نمایش فیلم Hotel Artemis

21 May 2018 - 21:00

جودی فاستر (Jodie Foster) بازیگر فیلم Hotel Artemis (هتل آرتمیس) در پیش‌نمایش این فیلم در روز شنبه در سینمای Regency Bruin لس‌ آنجلس، بیان کرد که عاشق بازیگری است اما کارگردانی را ادامه خواهد داد. با سینماگیمفا همراه باشید.

 او به خبرنگار هالییودریپرتر گفت:

این حرف را گفته‌ام و بار دیگر تکرار می‌کنم که می‌خواهم کارگردانی کنم و پس از این در دنیای سینما بیشتر از بازیگری، کارگردانی خواهم کرد.

این بازیگر/کارگردان آمریکایی از عنوان کردن نظرش راجع به سیر صعودی ظهور کارگردانان زن نیز ابایی نداشت و تصریح کرد که صنعت فیلم یکی از آخرین مقولاتی است که نیاز به تغییر دارد. او در ادامه خاطرنشان کرد:

اروپا همیشه در تمام مسائل پیشرو بوده است. این آمریکا است که این مشکل را برای مدتی طولانی دارد. ما باید ضربه‌ی محکمی به سر آمریکا بزنیم تا به آن‌ها اطلاع دهیم که به کارگردانان زن نیاز دارند.

او سپس لبخند زد و گفت:

به فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) نگاهی بیندازید!

علاوه بر فاستر در پیش‌نمایش فیلم Hotel Artemis (هتل آرتمیس) استرلینگ‌ کی‌ براون (Sterling K. Brown)، سوفیا بوتلا (Sofia Boutella)، چارلی دی (Charlie Day)، بریان تیری هنری (Brian Tyree Henry) و دیو باتیستا (Dave Bautista) نیز حضور داشتند. داستان این فیلم در لس آنجلس اتفاق می‌افتد و حول پرستاری (با بازی فاستر) می‌چرخد که ماموریت می‌یابد در بیمارستان متعلق به بزهکاران، از آنان مراقبت کند. ساخت این فیلم یک پروسه هفت ساله بود که به وسیله درو پیرس (Drew Pearce) نوشته و کارگردانی شد. پیرس درمورد این فیلم که نخستین تجربه کارگردانی‌اش محسوب می‌شد گفت:

این فیلم شالوده‌ای از یک ایده کلی بود که هفت سال پیش، هنگام نوشیدن چای در باغ به سراغم آمد. برای رسیدن به این، خب باید بگویم که سفر شگفت‌انگیزی را پیمودم.

درپایان نیز پیرس از تجربه کار با گروه بازیگران باتجربه‌اش گفت که برایش از لحاظ روانی کمی دشوار بوده است اما به‌طور‌کلی باعث اطمینان خاطرش بوده‌اند.

تعهد پیرس نیز مبحثی بود که کی براون از آن صحبت کرد و گفت:

می‌دانید چیست؟! هنگامی که یک شخص با علاقه زمام کار را به دست می‌گیرد، اعتمادکردن به آن پروژه راحت‌تر است. او واقعا به ما اجازه داد تا هرگونه اضطرابی را که ممکن بود داشته باشیم، رها کنیم.

سخنان کی براون توسط تیری هنری و تهیه‌کننده فیلم، استیون کورنول (Stephen Cornwell) نیز تایید شدند و هر دو آن‌ها متحیرکنندگی فیلمنامه و تعهد و فداکاری پیرس را تاکید کردند.

Hotel Artemis (هتل آرتمیس) در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.