تریلر فیلم City of Lies منتشر شد: جانی دپ کارآگاه لس‌آنجلس ‌می‌شود

23 May 2018 - 10:00

کمپانی Global Road Entertainment تریلر فیلم City of Lies با بازی جانی دپ در نقش کارآگاهی که سعی دارد راز قتل‌های بیگی و توپاک را حل کند، منتشر کرد. این تریلر هم‌زمان با ۴۶اُمین تولد کریستوفر والاس ملقب به بیگی رپر منتشر شد. قتل‌ والاس و دوست رپر او، توپاک شکور، به فاصله شش ماه از هم اتفاق افتاد و دو جنایت حل نشده در تاریخ اخیر آمریکا باقی ماند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم City of Lies که قبلا عنوان Labyrinth داشت بر اساس کتاب Labyrinth: A Detective Investigates the Murders of Tupac Shakur and Notorious B.I.G., the Implication of Death Row Records’ Suge Knight و the Origins of Los Angeles Poluve Scandel نوشته‌ی راسل سالیوان است. این کتاب بسیار مورد تمجید قرار گرفت و به دلیل اینکه اعلام کرده رپر سابق، سوج نایت پشت قتل این دو مرد بوده و اعضای LAPD (پلیس لس‌آنجلس) به پوشاندن این حقیقت کمک کردند، جنجالی شد.

جانی دپ نقش کارآگاه لس‌آنجلسی به نام راسل پول را بازی می‌کند که منبع بیشتر اطلاعات آمده در کتاب سالیوان است. پول سال ۱۹۹۹ از پلیس لس‌آنجلس استعفا می‌دهد اما به تنهایی به دنبال این قتل‌ها می‌رود. او سال ۲۰۱۵ بر اثر حمله قلبی فوت کرد. فارست ویتیکر نیز در این فیلم نقش جک جکسون خبرنگار را بازی می‌کند. در این تریلر جانی دپ را می‌بینیم که با شخصیت کاپیتان جک اسپرو فیلم‌های دزدان کارابین خیلی فاصله گرفته است.

اگر ایده‌ی پلیسی به نام راسل پول که به دنبال قتل بیگی و توپاک است، آشنا به نظر می‌رسد، به این دلیل است که تولید متفاوتی برای  City of Lies در نظر گرفته شد و بجای سینما از تلویزیون پخش شد. امسال بهار، USA سریال Unsolved را پخش کرد که جنایت واقعی جدیدی بود. فصل یک درباره قتل بیگی و توپاک بود و پول را در نقش اصلی فیلم نشان داد. پول تلویزیونی را جیمی سیمپسون بازی کرد که سابقه حضور در سریال‌های Black Mirror, House of Cards و Person of Interest را نیز دارد. او در سریال علمی تخیلی Westworld نیز بازی کرده است.

فیلم City of Lies پروژه قابل توجهی برای جانی دپ است چون این اولین فیلم جدی او بعد از بازی در نقش گیلرت گریندلوالد جنجالی در دنباله جانوران شگفت‌انگیز برادران وارنر در سال گذشته است. دپ همچنین توسط همسر سابقش به سوء رفتار متهم شد اگرچه این اتهامات را نپذیرفت و چند تن از همکارانش در فیلم جانوران شگفت‌انگیز از او دفاع کردند. جدا از جنجال‌ها، بدون شک دپ عملکرد فوق‌العاده‌ای در این سال‌ها از خود به نمایش گذاشته و راسل پول پیروزی جدیدش خواهد بود.

فیلم City of Lies هفتم سپتامبر اکران می‌شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.