جیک جیلنهال در حال مذاکره برای بازی در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲

22 May 2018 - 12:38

جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) در نقش میستریو تبهکار به فیلم Spider-Man: Homecoming 2 (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲) دنیای سینمایی مارول می‌پیوندد. بعد از چند سال، استودیوهای سونی و مارول توافق کردند تا مرد عنکبوتی را به دنیای مارول بیاورند. تام هالند سومین شخصی است که نقش پیتر پارکر را بازی می‌کند و خیلی زود در این نقش جا افتاد. این قرارداد هر دو استودیو را به هم نزدیک کرد تا مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه را بسازند. یکی از دیگر عوامل اصلی موفقیت بازگشت به خانه، مایکل کیتون بود که نقش Vulture تبهکار را بازی کرد. برای خواندن جزئیات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

مارول و سونی اعلام کردند که این دنباله دو ماه بعد از انتقام‌جویان ۴ اکران می‌شود. تنها چیزی که در حال حاضر می‌دانیم این است که مرد عنکبوتی در ماجراجویی جدیدش به خارج از کشور می‌رود. اینکه تبهکار چه کسی باشد، هنوز مشخص نیست و استودیو به دنبال نقشی برای مت دیمون است.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، جیک جیلنهال در حال مذاکره برای بازی در نقش میستریو در دنباله فیلم بعنوان ضد قهرمان اصلی فیلم است. جیلنهال زمانی خودش آماده‌ی پوشیدن لباس مرد عنکبوتی بود تا جایگزین توبی مگوایر شود. او بعد از سال‌ها به مرد عنکبوتی پیوسته است. جیلنهال یکی از بازیگران مهم هالیوود است و این مسئله او را یکی از بزرگترین اسم‌ها در دنیای مارول می‌کند. او نامزد اسکار شده است. جیلنهال باید تمامی ابعاد میستریو را احیا کند. تا جایی که این شخصیت خوب نوشته شود، دلیلی ندارد فکر کنیم جیلنهال نمی‌تواند یکی از بهترین بازی‌هایش را به نمایش بگذارد.

دیگر مسئله بزرگ این است که میستریو تبهکار بازگشت به خانه ۲ است. مرد پشت کلاه میستریو، کوینتن بک است که بازیگر شکست‌ خورده‌ای است. او این توانایی‌ها را برای انجام جنایات مختلف بکار می‌برد تا به راحتی فرار کند. این احتمال وجود دارد جان واتس به دنبال با حال کردن فیلم باشد و تبهکاری سر راه پیتر قرار دهد که به اندازه تانوس بزرگ نیست. با این حال، پیوستن جیلنهال در نقش میستریو به دنیای مارول خبر خوبی است و هیجان مرد عنکبوتی ۲ را زیاد می‌کند.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.