مایکل کیتون در نقش The Vulture به دنباله مرد عنکبوتی باز می‌گردد

22 May 2018 - 20:47

به دنبال خبر امروز صبح مبنی بر پیوستن جیک جیلنهال برای بازی در نقش ابر تبهکاری به نام میستریو در دنباله جدید مارول، Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، ورایتی اعلام کرده که مایکل کیتون (Michael Keaton) نقش خود، The Vulture، را در این دنباله بازی می‌کند. آیا این به معنی جمع شدن The Sinister Six روی پرده سینما است؟ در این خبر ورایتی آمده که مارول در حال تست گرفتن از بازیگران زن ۲۰ ساله برای بازی در نقش اصلی زن است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در صحنه آخر مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه دیدیم که آدریان تومز با بازی کیتون در زندان با مک مورگان ملاقات کرد که گفت چند نفری را بیرون زندان می‌شناسد که دوست دارند مرد عنکبوتی را ملاقات کنند. با اینکه تومز حاضر نشد هویت پیتر پارکر را افشا کند، نشان داد که به او علاقه دارد یا احتمالا می‌خواهد او را برای خود داشته باشد.

مدیر استودیو مارول، کوین فایگی، قبلا اعلام کرده بود که دنباله بازگشت به خانه پیتر پارکر را به خارج از نیویورک می‌برد تا ماجراجویی اروپایی در لندن داشته باشد که ماجرای بعدی انتقام‌جویان: جنگ ابدیت و انتقام‌جویان ۴ است.

نویسندگان بازگشت به خانه، کریس مک‌کنا و اریک سامرز این دنباله را می‌نویسند و جان واتس برای کارگردانی فیلم بر می‌گردد.

قرار است دنباله مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۵ ژوئیه ۲۰۱۹ اکران شود و تام هالند اخیرا ساخت سری سوم آن را تایید کرده است. این دنباله پیتر پارکر را در سال آخر مدرسه علوم و تکنولوژی بعد از وقایع انتقام‌جویان: جنگ ابدیت و دنباله تابستان ۲۰۱۹ آن را نشان می‌دهد که هالند مرد عنکبوتی است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.