بازیگران جدید سری سوم جان ویک مشخص شدند

22 May 2018 - 21:37

وضعیت فیلم John Wick: Chapter 3 بهتر شده، هر چند بازگشت کیانو ریوز (Keanu Reeves) به سری سوم هیجان‌انگیز است اما مابقی بازیگران نیز خیلی خوب هستند و شاید از ریوز نیز پیشی بگیرند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هلی بری به ریوز می‌پیوندد تا نقش بازیگر نقش اصلی زن را در این فرنچایز بازی کند. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، بری نقش زنی به نام صوفیا را بازی می‌کند، با اینکه جزئیات این نقش منتشر نشده انتظار نمی‌رود او تبهکار باشد. بله! این یعنی بری و ریوز را کنار هم می‌بینیم.

هالیوود ریپورتر خبر اعلام بازیگران نقش‌های مکمل را منتشر کرد. سومین سری جان ویک، آنجلیکا هاستون را در نقش کارگردان خواهد داشت، آسیا کیت دیلان نقش The Adjudicator of the High Table، جیسون مانتازوکاس نقش Tick Tock Man و مارک داکاسوس نقش Zero را بازی می‌کنند. هنرمندان رزمی‌کار مانند یایان رویان و سسپ آریف رحمان قاتلین فیلم در کنار تایگر هو چن خواهند بود.

سری سوم جان ویک ادامه‌ی سری دوم خواهد بود. خلاصه رسمی داستان در قسمت زیر آمده است:

جان ویک به دو دلیل در حال فرار است… اول اینکه جایزه ۱۴ میلیون دلاری برای کشتن او گذاشته شده و دوم اینکه او قانون اصلی را نقض کرده و یک نفر را در هتل کانتیننتال به قتل رسانده است. جان باید اعدام می‌شد اما مدیر هتل، وینستون، یک ساعت قبل از فسخ عضویت او و محروم کردنش از تمامی خدمات و ارتباط با دیگر اعضا به او وقت داده است. جان از سرویس خدماتی برای زنده ماندن و جنگیدن و فرار از نیویورک سیتی استفاده می‌کند.

این دنباله را چاد استالسکی کارگردانی می‌کند و شخصیت‌های لورانس فیشبورن، ایان مک‌شاین، کامن، روبی رز و لنس ردیک باز می‌گردند. سری سوم جان ویک ۱۷ مه ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.