عنوان قسمت دوم انیمیشن LEGO Movie معرفی شد

23 May 2018 - 21:47

توویتر رسمی انیمیشن LEGO Movie عنوانی رسمی The LEGO Movie 2: The Second Part را برای قسمت دوم این انیمیشن اعلام کرده و همچنین لوگویی جدید را به نمایش گذاشته است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

به تازگی گزارش شده بود که تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) صداپیشه‌ی جدید این انیمیشن خواهد بود و در کنار چندی از صداپیشگان عنوان قبلی همچون کریس پرت (Chris Pratt) در نقش Master Builder Emmet Brickowoski، الیزابت بانکس (Elizabeth Banks) در نقش Wyldsyde، ویل آرنت (Will Arnett) در نقش بتمن، چنینگ تیتوم (Channing Tatum) در نقش سوپرمن و جونا هیل (Jonah Hill)‌ در نقش Green Lantern به صداپیشگی این عنوان خواهد پرداخت.

مایک میچل (Mike Mitchell) کارگردانی این عنوان را برعهده خواهد داشت. فیل لرد (Phil Lord) به همراه کریستوفر میلر (Christopher Miller)، فیلم‌نامه‌ی اولیه‌ی این عنوان را (برپایه‌ی داستانی که لرد، میلر و جارد استرن (Jared Stern) نوشته‌اند) بر روی کاغذ مکتوب کرده‌اند. اخیرا فیلم‌نامه‌ی این عنوان توسط خالق انیمیشن BoJack Horseman، بازنگری شده است، به‌ علاوه لرد و میلر در کنار دان لین (Dan Lin) و روی لی (Roy Lee) تهیه‌کنندگان این عنوان هستند.

انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part دنباله‌ای بر فیلم انیمیشی و سه‌بعدی اول این مجموعه است، انیمیشنی که داستان لگویی به نام امت (Emmet)‌ را روایت می‌کرد، لگویی که شخصیتی کاملا معمولی داشت اما اشتباهی رخ می‌دهد و همگان او را به عنوان شخصی منحصر به‌ فرد می‌شناسند که تنها فردی است می‌تواند دنیا را نجات دهد، در این بین او با دوستانش به ماجراجویی می‌روند تا دشمن اصلی خود را که شخصی ستمگر است از بین ببرند، ناگفته نماند که امت اصلا به توانایی حود امیدی نداشت و آمادگی کار حاصی را هم نیز نداشت.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.