اولین تصویر از شزم! منتشر شد

24 May 2018 - 20:50

استودیو برادران وارنر، به دنبال انتشار لوگو، اولین تصویر رسمی از زاکاری لوی (Zachary Levi) در نقش شزم! را منتشر کرده است. شما خوانندگان سینماگیمفا می‌توانید این تصویر را در انتهای خبر مشاهده کنید.

همه ما یک ابر قهرمان درون‌مان داریم فقط به زمان درست نیاز دارد تا خود را نشان دهد. در مورد بیلی بتسون، با فریاد زدن شزم! این پسر بچه ۱۴ ساله دوست داشتنی به ابر قهرمان بزرگسال شزم تبدیل می‌شود. او که از درون یک بچه است در جسم یک خدا قرار گرفته و در این حالت بزرگسالی هر کاری که هر نوجوانی ممکن است با قدرت ماورائی بکند را انجام می‌دهد. آیا پرواز می‌کند؟ آیا بینش اشعه ایکس دارد؟ آیا امتحان مطالعات نمی‌دهد؟ شزم محدودیت‌های خود را با خوشحالی یک بچه امتحان می‌کند. اما باید قدرتمندتر شود تا با نیروهای اهریمنی که توسط دکتر تادوس سیوانا کنترل می‌شوند، مبارزه کند.

آشر انجل در نقش بیلی بتسون و مارک استرانگ در نقش دکتر تادوس سیوانا ابر تبهکار به لوی پیوسته‌اند. جک دیلان گریزر در نقش بهترین دوست بیلی و علاقمند به ابر قهرمانان، فردی، و عضوی از این خانواده یتیم است که مری با هنرمندی گریس فالتون؛ دارلا با هنرمندی فیث هرمن؛ یوجین با بازی ایان چن و پدرو با بازی خوان آرمند دیگر اعضای آن هستند. کوپر اندروز و مارتا میلانز والدین این بچه‌ها، ویکتور و رزل واسکوز، هستند و ران سفاس جونز نقش جادوگر را بازی می‌کند.

کریستوفر گادسیک، جفری چرنوف، دواین جانسون، دنی گارسیا و هیرام گارسیا تهیه کننده‌های اجرایی کار هستند. Shazam! در فیلدلفیا، پنی‌سیلوانا و تورنتو فیلم‌برداری می‌شود.

فیلم Shazam! پنجم آوریل ۲۰۱۹ اکران می‌شود.


منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.