ایفای نقش مگان کلی توسط شارلیز ترون در فیلم زندگی راجر ایلز

25 May 2018 - 00:00

هالیوودریپورتر گزارش داد که شارلیز ترون (Charlize Theron) در پروژه آینده کمپانی Annapurna که فیلمی است درمورد رییس سابق فاکس‌ نیوز، راجر ایلز (Roger Ailes)، در نقش مگان کلی (Megyn Kelly) گوینده و مجری جنجالی فاکس نیوز ظاهر خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

مگان کلی در ابتدا در کارهای حقوقی به فاکس نیوز کمک می‌کرد و پس از آن در پس ده سال همکاری‌اش با این شبکه، علاوه بر مسائل قانونی، میزبانی برنامه‌ای به نام فایلِ کلی (The Kelly File) را نیز در این شبکه در دست داشت. هنگامی که اخبار اتهامات متعدد سوءاستفاده‌های جنسیِ راجر ایلز به بیرون درز کرد، به نظر می‌رسید که مگان تحت فشار قرار گرفته است تا از ایلز حمایت کند اما مگان زیر بار این فشار نرفت و درنهایت از فاکس نیوز به NBC منتقل شد.

پروژه راجر ایلز تکه‌ای از یک اثر کلی است که بیشتر بر شخصبت او تمرکز دارد و علاوه بر مگان کلی، کاراکترهای دیگری که در این فیلم حضور دارند عبارتند از: گرچن کارلسون (Gretchen Carlson) مجری سابق فاکس نیوز، گرتا ون ساسترن (Greta Van Susteren)، روپرت مرداک (Rupert Murdoch) و بیل اوریلی (Bill O’Reilly).

این فیلم در درجه اول بر صعود و سقوط ایلز در حرفه‌اش در فاکس نیوز متمرکز خواهد شد. ایلز از چهره‌های شاخص جمهوری خواهان بود که به انتخاب شدن ریچارد نیکسون و جورج بوش به عنوان رییس جمهورهای آمریکا کمک شایانی کرد. استعفای او در سال ۲۰۱۶ نیز از تبعات افشای آزار و اذیت‌های جنسی وی در رسانه‌ها بود.

کمپانی Annapurna این پروژه را تولید و از لحاظ مالی تامین خواهد کرد. جی روچ (Jay Roach) کارگردان فیلم هایی چون Game Change (تغییر بازی) و Trumbo (ترامبو)، برای کارگردانی این پروژه درنظر گرفته شده است و چارلز راندولف (Charles Randolph) که برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Big Short (رکود بزرگ) برنده جایزه اسکار شد، فیلمنامه این پروژه را خواهد نوشت. ترون همچنین قرار است همراه با بث کونگ (Beth Kong) و ای‌جی دیکس (AJ Dix) از تهیه‌کنندگان فیلم باشد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.