همکاری کرول و گدوت در فیلم زندگی فیدل کاسترو

25 May 2018 - 16:00

پس از همکاری سو کرول (Sue Kroll) مدیر اجرایی سابق کمپانی برادران وارنر با گل گدوت (Gal Gadot) در پروژه Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز)، این دو بار دیگر در فیلم My Dearest Fidel که فیلمی است حول زندگی فیدل کاسترو، با یکدیگر همکاری می‌کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر پس از انتشار مقاله‌ای سیاسی تحت عنوان My Dearest Fidel: A Journalist’s Secret Liaison With Fidel Castro (فیدل عزیز من: یک رابطه نامشروع پنهانی با روزنامه نگار) نوشته پیتر کورنبلو (Peter Kornbluh)، حق امتیاز ساخت این فیلم را به دست آورد و کریس برانکاتو (Chris Brancato) نویسنده و تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی Narcos (نارکس)، اقتباس خود را از این مقاله خواهد نوشت.

My Dearest Fidel بر رابطه لیزا هاوارد (Lisa Howard) روزنامه نگار ABC و فیدل کاسترو رهبر انقلابی کوبا تمرکز خواهد داشت؛ رابطه‌ای که کورنبلو نام “دیپلماسی خودمانی” را بر آن گذاشته بود! لیزا در طی سه سفر خود به هاوانا، خود را به یکی از نزدیکان برجسته کاسترو تبدیل کرده بود و بدل به یک دارایی کلیدی برای ایجاد کانالی اسرارآمیز بین واشنگتن و هاوانا برای صلح پس از بحران موشکی کوبا گشته بود.

جارون وارسانو (Jaron Varsano) همسر گدوت در کنار خودش و کرول این فیلم را تهیه خواهد کرد و این خود محرک انگیزاننده‌ای برای گدوت خواهد بود. کرول روز چهارشنبه در مراسم معرفی این فیلم گفت:

من بسیار هیجان‌زده هستم که قرار است به این داستان با شرکای خلاق خودم گال، جارون، پیتر و کریس زندگی ببخشم. این یک داستان واقعی قابل‌توجه است که به یک زن باور نکردنی مربوط می‌شود و به یک تجربه سینمایی چشمگیر و هیجان‌آور تبدیل خواهد شد.

گدوت نیز اظهار داشت:

هنگامی که برای اولین بار مقاله پیتر را خواندم، از گزارش هیجان‌انگیزش درمورد یک زن پیچیده و خیره‌کننده در قلب زندگی واقعی که چنان تاثیرگذاری‌ای داشته است، از خود بیخود شدم. بلافاصله دانستم که باید با تعریف کردن داستان لیزا هاوارد درگیر شوم و از اینکه این کار را با سو انجام دهم، هیجان زده‌ام.

My Dearest Fidel اولین پروژه مهم کرول پس از جدایی‌اش از کمپانی برادران وارنر و فعالیت مستقلش در سینما است. او همچنین در فیلم A Star Is Born (ستاره‌ای متولد شده است) به کارگردانی بردلی کوپر (Bradley Cooper) در مقام تهیه‌کننده اجرایی همکاری داشته است و در بین عوامل فیلم The Six Billion Dollar Man (مرد شش میلیارد دلاری) با بازی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) نیز حضور دارد.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.