تایید حضور آن هاتاوی در فیلم The Last Thing He Wanted

25 May 2018 - 19:00

هالیوودریپورتر تایید کرد که آن هاتاوی (Anne Hathaway) نقش اصلی را در فیلم اقتباسی The Last Thing He Wanted (آخرین چیزی که او می‌خواست) به کارگردانی دی ریس (Dee Rees) برای شبکه نت‌فلیکس ایفا خواهد کرد. این کارگردان آمریکایی سال گذشته با نگارش و کارگردانی فیلم Mudbound (گل‌گرفته) نامزد دریافت بهترین فیلمنامه اقتباسی از آکادمی اسکار شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

The Last Thing He Wanted (آخرین چیزی که او می‌خواست) بر روی روزنامه نگار خطرناکی به نام النا مک‌ماهون (Elena McMahon) تمرکز دارد که موقعیت پدرش را به عنوان دلال اسلحه به ارث می‌برد. او به زودی خود را در میان ماجرای ایران-کنترا و فروش تسلیحات از جانب آمریکا به ایران می‌بیند.

این فیلم براساس رمانی از جوآن دیدیون (Joan Didion) به همین نام اقتباس شده است. اسکات استوبر (Scott Stuber) از نت‌فلیکس می‌گوید:

دی ریس فیلمساز فوق العاده با استعدادی است که فیلم‌های برانگیزاننده و سرگرم‌کننده‌ای می‌سازد. ما درمورد ادامه ارتباطمان با او هیجان‌زده هستیم و افتخار می‌کنیم که او را در خانواده نت‌فلیکس داریم.

نوشتن فیلمنامه The Last Thing He Wanted (آخرین چیزی که او می‌خواست) برعهده مارکو ویالوبوس (Marco Villalobos) خواهد بود. در تهیه و تولید این فیلم علاوه بر ریس، کاسیان الوس (Cassian Elwes) نیز مشارکت خواهد داشت. همچنین جامین اوبرایان (Jamin O’Brien)، وین گادفری (Wayne Godfrey) و رابرت جونز (Robert Jones) مدیران جرایی این پروژه خواهند بود.

انتظار می‌رود که فیلمبرداری این فیلم تابستان امسال آغاز شود.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.