پوستر بین‌المللی رابین هود سمبل قانو‌ن‌شکن افسانه‌ای را نشان می‌دهد

26 May 2018 - 15:51

پوستر بین‌المللی جدیدی از فیلم ماجراجویی Robin Hood توسط Summit Entertainment منتشر شده که مهارت‌‌های قهرمان افسانه‌ای تیر و کمان را در قالب تصویر سمبلیکی نشان می‌دهد. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این پوستر بین‌المللی را در انتهای خبر مشاهده کنید.

در فیلم جدید رابین هود، Crusader و یک فرمانده اهل Moorish علیه تاج و تخت فاسد انگلیسی در ماجراجویی اکشن و مهیج شورش می‌کنند. این فیلم مملوء از صحنه‌های مبارزه، جنگ و عاشقانه بدون زمان است. فیلم رابین هود داستانی را روایت می‌کند که تاکنون ندیده‌اید و نشان می‌دهد چگونه رابین هود یک شخصیت برجسته و افسانه شد.

بازیگران فیلم جدید رابین هود عبارتند از: تارون اگرتون (Taron Egerton) در نقش قهرمان فیلم، جیمی فاکس (Jamie Foxx) در نقش جان کوچولو، جیمی دورنان (Jamie Dornan) در نقش ویل اسکارلت، ایو هوسان (Eve Hewson) در نقش ماریون، تیم مینچین (Tim Minchin) در نقش فریر تاک و پاول اندرسون (Paul Anderson) در نقش گیسبورن.

این فیلم که گفته می‌شود لحن شجاعانه‌ای دارد، رابین هود را در حال بازگشت از The Crusades برای کشف جنگل شروود مملوء از فساد و شیطان نشان می‌دهد. او همراه با قانون‌شکنان سعی می‌کند به شیوه خود همه چیز را رو به راه کند.

اُتو بثرس (Otto Bathurst) کارگردان این فیلم است و جان هارولد (John Harold) فیلم‌نامه آن را نوشته است. فیلم رابین هود را لئو دی‌کاپریو، جنیفر داویسون (Jebnifer Davisson)، باسیل ایوانیک (Basil Iwanyk)، توری تانل (Tory Tunnell) و جوبی هارولد (Joby Harold) تهیه می‌کنند. این فیلم ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۹۷) اکران می‌شود.


منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.