دیزنی انیمیشن Dragon Empire را در دست ساخت دارد

26 May 2018 - 21:52

به نظر می‌رسد انیمیشن بعدی دیزنی قرار است ماجراجویی فانتزی به نام Dragon Empire باشد.‌ استودیو انیمیشن دیزنی، در دهه گذشته با فیلم‌هایی همچون Tangled, Zootopia و Moana  موفقیت پشت موفقیت داشته و توانسته رضایت مخاطب عمومی و منتقدین را بدست آورد. برنامه بعدی استودیو دیزنی، اکران انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 امسال نوامبر است و یک سال بعد از آن Frozen 2 اکران خواهد شد. دیزنی هیچ انیمیشنی برای سال ۲۰۲۰ در برنامه خود ندارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سال ۲۰۱۵ دیزنی اعلام کرد در حال ساخت انیمیشن بازگویی Jack and the Beanstalk به نام Gigantic است که غول بدنامی را در قصه پریان نشان می‌دهد که بصورت دختر ۱۰ ساله‌ای در می‌آید. سرانجام استودیو دیزنی اکران فیلم را برای سال ۲۰۲۰ در نظر گرفت اما پاییز گذشته اعلام کرد این پروژه دچار مشکل شده است. دیزنی هنوز اعلام نکرده جای این فیلم در نوامبر ۲۰۲۰ چه فیلمی اکران می‌شود اما به نظر می‌رسد Dragon Empire گزینه احتمالی باشد.

طبق خبر منتشر شده از سوی THS، دیزنی در حال ساخت Dragon Empire است، فیلم انیمیشنی که اورجینال است و براساس هیچ منبع و کتابی نیست‌. پاول بیگز (Paul Biggs) کارگردان Frozen و Big Hero 6 ساخت این فیلم را به همراه دین ولینز (Dean Wellins) و کیل مورای (Kiel Murray) نویسنده Cars و Cars 3 بر عهده دارد. جزئیات مربوط به این انیمیشن منتشر نشده و تنها می‌دانیم که شخصیت اصلی فیلم، قهرمان جوانی به نام جان‌نین است که توسط بولین، نقش اصلی مرد که راهنما ۹۰۰ ساله جان‌نین است، به عوامل یک فیلم ملحق شده و با شخصیتی به نام کاتسو بازی می‌کند.

سپس THS گزارش داد که جیمی چانگ (Jamie Chung) علاقمند به صداپیشگی جان‌نین در Dragon Empire است اگرچه به نظر نمی‌رسد هنوز این خبر قطعی شده باشد. چانگ سابقه همکاری با دیزنی را دارد و قبلا صداپیشه شخصیت Go Go Tomago در انیمیشن Big Hero 6 بوده و نقش مولان را در لایو اکشن Once Upon a Time که از شبکه ABC پخش می‌شود و در دنیایی پر از شخصیت‌های افسانه‌ای دیزنی است بازی کرده است. او تنها بازیگری است که گفته شده صداپیشه یکی از نقش‌های اصلی Dragon Empire خواهد بود.

کمپانی DreamWorks فرنچایز اژدها محور خود به نام How to Train Your Dragon را داشته و این سریال انیمیشنی با فصل سوم، How to Train Your Dragon: The Hidden World به پایان می‌رسد. خوشبختانه این سریال و فیلم Dragon Empire حداقل از نظر تاثیر فرهنگی یا شخصیت‌های اصلی شبیه نیستند. فیلم Dragon Empire درباره دو نفر بدون رابطه عاشقانه است و ممکن است سفر بیاد ماندنی و جذاب دیگری مانند Moana باشد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.