مایکا مونرو به فیلم Honey Boy پیوست

27 May 2018 - 09:46

لوکاس هجز (Lucas Hedges) و نوا جوپ (Noah Jupe) سنین مختلف لابوف را در درام منحصر به فرد Honey Boy بازی می‌کنند‌. مایکا مونرو (Maika Monroe) به بازیگران این فیلم پیوسته است. زندگی‌نامه شیا لابوف (Shia LaBeouf) را استودیو Automatik می‌سازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لابوف، لوکاس هجز و نوا جوپ در حال فیلم‌برداری هستند و فیلم‌نامه کار را لابوف نیز نوشته است که داستان سبک رومانی درباره ارتباط لابوف با پدرش در دو مرحله مختلف از زندگی‌اش است: وقتی پسر جوانی بوده و بازیگری را شروع می‌کند و وقتی مرد جوانی می‌شود و در این حرفه شکوفا می‌شود.

لابوف نقش پدرش را در دو مرحله از داستان بازی می‌کند. او فیلم‌نامه کار را به همراه اُتیس لورت (Otis Lort) نوشته که بعدا اعتراف کرد تخلص بوده است. این شخصیت بازیگر در فیلم‌نامه اُتیس لورت نامیده می‌شود.

هجز جوانی بازیگر را بازی می‌کند در حالی که جوپ اوایل حرفه بازیگری او را ایفا خواهد کرد. مونرو نیز نقش بازیگر الهام‌بخشی به نام سندرا را بازی خواهد کرد.

ناتاشا لیون، مارتین استار، بیرون بورز و لورا سن گیاکومو دیگر بازیگران این فیلم هستند. بریان کاوانا جونز از استودیو Automatik، دنیل تاپلین لاندبرگ از Stay Gold Features و کریستوفر لجت از Delirio Films این فیلم را تهیه می‌کنند و آلما هرل آن را کارگردانی و تهیه می‌کند.

مونرو که سال گذشته در فیلم The Tribes of Paos Vedres بازی کرد اخیرا در فیلم The Widow به کارگردانی نیل جوردن و بازی ایزابل هوپرت و چلو مورتز حضور داشته است. او در فیلم Hot Summer نقش مقابل تیموتی کالامت بوده که ژوئیه امسال اکران می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.