ربل ویلسون به فیلم Jojo Rabbit پیوست

پایگاه خبری ددلاین (Deadline) اعلام کرد که ربل ویلسون (Rebel Wilson) به لیست بازیگران فیلم کمدی Jojo Rabbit «جوجو ربیت» به‌کارگردانی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) پیوسته است. پیش از ویلسون، بازیگران دیگری از جمله سم راکول (Sam Rockwell) و اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، به لیست بازیگران این پروژه پیوسته بودند و در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

جوجو ربیت، یک پسربچه ده ساله است، که درگیر پیدا کردن موقعیت خودش در یک نظام فاشیسم رو به رشد است؛ او در این حین تلاش برای کسب موقعیت خودش، متوجه این حقیقت می‌شود که مادرش یک دختر یهودی را در خانه پنهان کرده است و برای مواجهه با این حقیقت، یک دوست خیالی را برای خودش تجسم می‌کند.

ویلسون در این فیلم قرار است نقش یک مربی خشن با نام فراولین راهم (Fraulein Rahm) ایفا کند که در کمپ جوانان هیتلر فعالیت می‌کند و به تازگی استخدام شده است. در طی درس‌هایی که او به تدریس آن‌ها می‌پردازد، آموزه‌هایی وجود دارد که یهودیان را به‌عنوان تجسمی از موجودات غیربشری نشان می‌دهد.

تایکا واتیتی نویسندگی و کارگردانی این پروژه را برعهده دارد و همچنین نقش دوست خیالی پسر، یعنی نقش شخصیت آدولف هیتلر (Adolf Hitler) را ایفا می‌کند؛ البته شخصیت آدولف هیتلر به‌خاطر فیلم‌های تبلیغاتی که پسربچه آن‌ها را مشاهده کرده، کاملا تحریف شده است. جوهانسون در این فیلم نقش مادر جوجو را ایفا می‌کند و راکول نقش یک فرمانده نازی را ایفا می‌کند که کمپ جوانان هیتلر را اداره می‌کند. در سیر تکاملی جوجو، او به‎تدریج باید دختر پنهان شده در خانه را به عنوان یک انسان بپذیرد و تفکرات بی‌رحمانه و شستشوی مغزی کمپ جوانان هیتلر را از ذهن خودش خارج کند.

واتیتی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و هنرنمایی در فیلم Jojo Rabbit، تهیه‌کنندگی این پروژه را نیز در کنار کارتیو نیل (Carthew Neal) و چلسی وینستنلی (Chelsea Winstanley)، برعهده گرفته است. تولید این فیلم در آینده‌ای نزدیک و در همین فصل بهار آغاز خواهد شد.

علاوه بر این فیلم، شما در آینده می‌توانید ربل ویلسون را در فیلم کمدی The Hustle ببینید؛ جالب است بدانید ویلسون در جایگاه تهیه‌کنندگی این پروژه نیز قرار دارد. همچنین او در فیلم کمدی رمانتیک Isn’t It Romantic «آیا این رمانتیک نیست؟» در کنار بازیگران دیگری چون لیام همسورث (Liam Hemsworth)، پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra)، و آدام دوین (Adam Devine) ایفای نقش می‌کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.