دنی بویل فیلم جدید جیمز باند را کارگردانی می‌کند

27 May 2018 - 22:47

اگرچه دنیل کرگ (Daniel Craig) یکبار گفته بود ترجیح می‌دهد خود را بکشد تا اینکه بخواهد در سری پنجم جیمز باند بازی کند، رسما اعلام شده او برای بازی در فیلم بدون عنوان باند باز می‌گردد. دنی بویل (Danny Boyle)، برنده اسکار، و کارگردان فیلم‌هایی همچون Slumdog Millionaire, 28 Dayd Later و Trainspottings این فیلم را می‌سازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید‌.

توییتی که در آن این خبر آمده در قسمت زیر قابل مشاهده است و حاکی از این است که تولید این فیلم پایان امسال آغاز می‌شود و پاییز ۲۰۱۹ اکران می‌گردد.


کمپانی یونیورسال توزیع‌کننده جدید مجموعه باند است؛ سونی همکار قبلی EON Productions این فیلم‌ها بوده است. در اینجا می‌توانید بیانیه رسمی EON را بخوانید:

بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم دنی بویل با استعداد پنجمین سری جیمز باند را با بازی دنیل کرگ می‌سازد. کار فیلم‌برداری این پروژه دسامبر امسال در استودیو پاین‌وود با شریکان‌مان در MGM آغاز می‌گردد و خوشحالیم که یونیورسال پخش‌کننده بین‌المللی ماست.

دو فیلم قبلی، Skyfall و Spectre توسط سم مندس (Sam Mendes) کارگردانی شدند که فیلم دوم خداحافظی با شخصیت کرگ بود که بعنوان مامور ۰۰۷ بی‌تجربه و جوان در کازینو رویال معرفی شده بود. شایعات زیادی درباره احتمال جایگزینی تام هیدلستون با او منتشر شده بودند اما هیچ یک تایید نشدند و حالا دنیل کرگ بازگشته است.

بویل در ژانرهای زیادی کار کرده اما فیلم اکشن جاسوسی برای او ژانر جدیدی است. این بزرگترین فیلم او نیز خواهد بود. فیلم Bond 25 هشتم نوامبر ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.