آمازون فصل چهارم سریال The Expanse را تمدید کرد

29 May 2018 - 13:45

موسس و عضو هیئت مدیره آمازون، جف بزوس، در کنفرانس توسعه هوا و فضای بین‌المللی جامعه هوا و فضای ملی در لس آنجلس اعلام کرد که این شبکه سریال The Expanse را بعد از کنسل شدن توسط شبکه SYFY پخش می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بزوس در اینباره اظهار داشته:

من نیم ساعت قبل با بازیگران این سریال گفتگویی داشتم. به آن‌ها گفتم که ما در شبکه آمازون تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا The Expanse را نجات دهیم اما هنوز چیزی قطعی نیست. در طول شام، همین ده دقیقه پیش، به من گفتند که این سریال نجات یافت.

فصل سوم سریال The Expanse که هنوز از شبکه SYFY پخش می‌شود، زمین، مریخ و بلت را در حال جنگ با هم برای رقابت بر سر به دست گرفتن کنترل نشان می‌دهد. حالا بیشتر از همیشه، ماموریت بر ملا کردن راز مولکول اولیه به بالاترین حالت ممکن رسیده و هر تصمیمی می‌تواند نجات سیستم خورشیدی را به خطر بیندازد.

این سریال کهکشان را در ۲۰۰ سال آینده نشان می‌دهد، وقتی دو غریبه توطئه بزرگی می‌کنند. این سریال بر اساس کتاب پر فروش نیویورک تایمز نوشته‌ی دنیل ابراهام و تی فرانک است و استون استریت، شهره آغداشلو، دامینیک تیپر، کاس آنوار، وس چاتهام و فرانکی آدامز بازیگران آن هستند. الیزابت میچل و دیوید استراترن به بازیگران فصل سوم پیوستند.

مارک فرگوس و هاوک استبی، دو نویسنده نامزد اسکار تهیه کننده‌های اجرایی سریال در کنار نارن شانکار هستند.

فصل سوم سریال The Expanse چهارشنبه‌ها ساعت ۹ از شبکه SYFY پخش می‌شود و انتظار می‌رود فصل آخر آن اوایل ژوئیه پخش شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.