تمامی بازیگران Maleficent II اعلام و تایید شدند

31 May 2018 - 17:00

دیزنی رسما شروع به فیلمبرداری دنباله فیلم لایو–اکشن Maleficent (شیطان‌صفت) که درحال‌حاضر عنوان رسمی Maleficent II (شیطان‌صفت ۲) را دارد، کرده است. فیلم Maleficent (شیطان‌صفت) در سال ۲۰۱۴ به سینماها آمد که در آن آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در نقش پلید یا مالیفیسنت (Maleficent) درمقابل ال فانینگ (Elle Fanning) در نقش زیبای خفته یا پرنسس آرورا نقش‌آفرینی می‌کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

 این فیلم بازسازی انیمیشن سال ۱۹۵۹ والت دیزنی به نام Sleeping Beauty (زیبای خفته) است با این تفاوت که در فیلم، شخصیت به ظاهر منفی (مالیفیسنت) که در ابتدا یک پری قدرتمند و محافظ سرزمین جادویی مورس بود، پس از آنکه از طرف یک انسان (استفان) که مالیفیسنت او را دوست خود می‌پنداشت، به وی خیانت شد، تبدیل به یک پری زخم ‌خورده و دل‌ شکسته شد که سعی می‌کرد با نفرین کردن آرورا، انتقام خود را از شاه استفان بگیرد. درواقع در این فیلم برخلاف انیمیشن اصلی، شخصیت شرور و بی رحم ماجرا پدر آرورا (شاه استفان) با بازی شارلتو کوپلی (Sharlto Copley) بود.

از آنجا که شاه استفان در پایان فیلم Maleficent (شیطان‌صفت) کشته شد، کوپلی نقشی در دنباله این فیلم ندارد. با‌ این‌ حال، جولی و فانینگ هر دو در دنباله این فیلم در کنار بازیگر سرشناس میشل فایفر (Michelle Pfeffier) در نقش ملکه اینگریث، حضور خواهند داشت؛ نقش جدیدی که به داستان اضافه شده است. همچنین به نظر می‌رسد که چیوتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) نیز در این فیلم همبازی جولی شود. هرچند تاکنون نام او به طور رسمی برای حضور در این فیلم تایید نشده اما شایعه شده است که وی در نقش کسی که عاشق مالیفیسنت است، در این فیلم حضور خواهد داشت.

دیزنی تایید کرده است که Maleficent II (شیطان‌صفت ۲) درحال تولید در استودیوی Pinewood  بریتانیا است و علاوه بر بازیگران مذکور، حضور اد اسکرین (Ed Skrein) به عنوان شخصیت منفی اصلی این فیلم نیز تایید شده بود. دیگر بازیگران تایید شده این فیلم عبارتند از: رابرت لیندسی (Robert Lindsay)، هریس دیکنسون (Harris Dickinson) در نقش شاهزاده فیلیپ که قبل از او و در Maleficent (شیطان‌صفت)، برنتون توایتز (Brenton Thwaites) این نقش را ایفا می‌کرد، سم رایلی (Sam Riley) در نقش دیاوال (Diaval)، ایملدا استنتون (Imelda Staunton) در نقش ناتگراس (Knotgrass)، لسلی منویل (Lesley Manville) در نقش فلیتل (Flittle) و جونو تیمپل (Juno Temple) در نقش تیستلویت (Thistlwit).

Maleficent II (شیطان‌صفت ۲) یک ماجراجویی فانتزی است که چند سال پس از Maleficent (شیطان‌صفت) آغاز می‌شود و در آن مخاطبان از رویدادهایی که قلب مالیفیسنت را سنگ کردند و باعث شدند که وی پرنسس آرورا را نفرین کند، آگاه می‌شوند. این فیلم رابطه پیچیده بین این پری شاخدار و ملکه جدید را شرح می‌دهد که با یکدیگر برای روبه‌رو شدن با دشمنان و مراقبت از سرزمین مورس (moors) و موجودات جادویی‌اش متحد شده‌اند.

فیلمنامه Maleficent II (شیطان‌صفت ۲) را لیندا وولورتون (Linda Woolverton)، مایکل فیتزرمن-بلو (Micah Fitzerman-Blue) و نوح هارپستر (Noah Harpster) نوشته‌اند. در‌همین‌حال، یواخیم رونینگ (Joachim Rønning) برای کارگردانی این کار معرفی شده است. وی عمدتا با کارگردانی به نام اسپن سندبرگ (Espen Sandberg) که از کودکی با او دوست است، کار می‌کند و از پروژه‌های مشترک آن‌ها می‌توان به فیلم Kon-Tiki (کن-تیکی) و سریال Marco Polo (مارکو پولو) اشاره کرد. همچنین این دو کارگردان سال گذشته فیلم پرهزینه Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند) را برای دیزنی کارگردانی کردند.

اگرچه فیلم Maleficent (شیطان‌صفت) چهار سال پیش و در زمان اکرانش توسط منتقدین مورد بی‌توجهی قرار گرفت اما موفق شد در گیشه به فروش فوق‌العاده ۷۵۸ میلیون دلاری برسد و همچنین به خاطر بازسازی داستان زیبای خفته به شکلی پیشرفته و صحبت از موضوعاتی چون تجاوز جنسی و ضربات روحی، مورد ستایش قرار گیرد. اکنون جالب است بدانیم که Maleficent II (شیطان‌صفت ۲) چگونه بر روی این بستر شکل خواهد گرفت؛ نه تنها به دلیل اینکه داستان آن بکر و منحصر‌به‌فرد است بلکه به سبب انتشار این فیلم پس از کمپین #MeToo (#من_هم_همین‌طور) در هالیوود، جایی که بحث‌های مربوط به این مسائل در کانون توجه قرار دارد. از همین روی نیز ممکن است اکنون بهترین زمان برای بازگشت پری شاخدار به پرده نقره‌ای باشد!

درحال‌حاضر تاریخ انتشاری برای Maleficent II (شیطان‌صفت ۲) تعیین نشده است. سینماگیمفا به محض اعلام رسمی انتشار تاریخ این فیلم، آن را به اطلاع شما خواهد رساند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.