مراحل فیلمبرداری Top Gun 2 آغاز شد

1 June 2018 - 12:38

تام کروز (Tom Cruise) با منتشر کردن یک تصویر از فیلم Top Gun 2، به صورت رسمی ساخت و آغاز مراحل فیلمبرداری این فیلم شرکت پارامونت را اعلام کرد. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

اخیرا تام کروز در توییتر تصویری را منتشر کرده که شخصیت او در فیلم Top Gun را نشان می‌دهد که در حال تماشای یک جت جنگی است. بر روی این تصویر جمله معروف “احساس نیاز” دیده می‌شود که اشاره‌ مستقیمی به جمله معروف “من احساس نیاز می‌کنم – نیاز برای سرعت” از فیلم اصلی دارد. همچنین کروز در زیر این تصویر با هشتگ کردن کلمه “روز اول” از آغاز مراحل فیلمبرداری این اثر خبر داده است. منابع مختلف نیز این خبر را تایید کرده‌اند. شما می‌توانید تصویر منتشر شده توسط تام کروز را در پایین مشاهده کنید.

هرچند که طرح اصلی داستان این قسمت همچنان مخفی نگه داشته شده است، اما در گذشته گزارش‌هایی منتشر شده بود که ادعا می‌کرد که در این قسمت تام کروز به یک مربی پرواز تبدیل شده است و همچنین فیلم درباره جهان و تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین کاوش خواهد کرد.

کارگردان این قسمت، جوزف کوزینسکی (Joseph Kosinski) خواهد بود. همچنین اریک وارن سینگر که در سال قبل نیز فیلمنامه فیلم Only the Brave جوزف کوزینسکی را نوشته بود، بر روی فیلمنامه‌ Top Gun: Maverick «تاپ گان: ماوریک» کار خواهد کرد. از دیگر فیلمنامه‌‌نویسان اثر، می‌توان به پیتر کریگ (فیلمنامه‌نویس The Hunger Games: Mockingjay) و جاستین مارکس (فیلمنامه‌نویس The Jungle Book) اشاره کرد.

جری براکهایمر (Jerry Bruckheimer)، دیوید الیسون (David Ellison) و همچنین تام کروز تهیه‌کنندگان این فیلم که قرار است توسط پارامونت پیکچرز منتشر شود، هستند.

فیلم Top Gun«تاپ گان» که در تابستان سال ۱۹۸۶ میلادی منتشر شده است، در بازار داخلی آمریکا ۱۷۹٫۸ میلیون دلار فروش داشته و فروش جهانی آن هم نزدیک ۳۵۷ میلیون دلار بوده است. قسمت اول، توسط تونی اسکات (Tony Scott) کارگردانی شده بود. او قصد داشت تا دنباله‌ فیلم اصلی را بسازد اما پس از خودکشی در سال ۲۰۱۲، پروژه معلق شد.

فیلم Top Gun: Maverick «تاپ گان: ماوریک» برای اکران در تاریخ ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Variety

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.