آغاز تولید فیلم جدید نت‌فلیکس در بریتانیا

2 June 2018 - 00:00

نت‌فلیکس اعلام کرد که پروسه تولید فیلم The King (پادشاه) روز گذشته رسما آغاز شده است. دوربین‌ها در بریتانیا تولید را شروع کرده‌اند و انتظار می‌رود این فیلم در سال ۲۰۱۹ بر روی سرویس استریم این رسانه قرار گیرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

بازیگران این فیلم عبارتند از: تیموتی شلمی (Timothée Chalamet)، جوئل اجرتون (Joel Edgerton)، شان هریس (Sean Harris)، بن مندلسون (Ben Mendelsohn)، رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، لی‌لی-رز دپ (Lily-Rose Depp)، تام گلین-کارنی (Tom Glynn-Carney) و توماسین هارکورت مک‌کنزی (Thomasin Harcourt McKenzie).

The King (پادشاه) از نمایشنامه‌های هنری چهارم و هنری پنجم اثر شکسپیر الهام گرفته شده است و داستان شاهزاده‌ای جوان و نابلد به نام هال (Hal) است که پادشاهی را به ارث می‌برد و باید یاد بگیرد که پادشاه بودن به چه معناست و در این راه دوست واقعی او فولستاف (Falstaff) نیز او را راهنمایی می‌کند.

تیموتی شلمی نقش هال، جوئل اجرتون نقش فولستاف، رابرت پتینسون نقش دوفین (Dauphin)، بن مندلسون نقش هنری چهارم، لی‌لی-رز دپ نقش پرنسس کاترین، شان هریس نقش ویلیام، تام گلین-کارنی نقش هاتسپر (Hotspur) و توماسین هارکورت مک‌کنزی نقش فیلیپه را ایفا خواهند کرد.

دیوید میشد (David Michôd) این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای که با همکاری اجرتون نوشته است، کارگردانی می‌کند. تهیه‌کنندگان این فیلم نیز کمپانی Plan B، کمپانی Porchlight Films متعلق به لیز واتس (Liz Watts)، اجرتون و میشد هستند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.