جیمز مارسدن در فیلم Sonic the Hedgehog حضور خواهد داشت

2 June 2018 - 11:00

بنابر گزارش‌های منابع مختلف به سایت ورایتی، جیمز مارسدن (James Marsden) که این روزها در سریال Westworld «وست‌ورلد» شبکه اچ‌بی‌او می‌درخشد، قرار است در لایواکشن Sonic the Hedgehog نقش‌آفرینی کند. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ مطلب همراه باشید.

Sonic the Hedgehog قرار است بر اساس سری بازی‌های قدیمی و محبوب سونیک ساخته شود. پارامونت، حق ساخت این اثر را در سال ۲۰۱۷ دریافت کرد و وظیفه کارگردانی فیلم را نیز به جف فاولر (Jeff Fowler) داد. جیمز مارسدن (James Marsden) که اکنون قرار است در این فیلم حضور داشته باشد، در حال حاضر نقش شخصیت تدی را در فصل دوم سریال Westworld «وست‌ورلد» ایفا می‌کند. او همچنین به تازگی در فیلم Shock and Awe نیز ایفای نقش کرده است. نیل موریتز (Neal Moritz) به همراه دمیتری جانسون (Johnson) و دن جونز (Dan Jevons) از تهیه‌کنندگان این هستند. همچنین تیم میلر (Tim Miller) و توبی اشر (Toby Ascher)‌ تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر هستند.

شخصیت سونیک، یکی از نمادهای صنعت گیم و نماد اصلی شرکت سگا محسوب می‌شود. شرکت سگا، بازی سونیک را در سال ۱۹۹۱ برای اولین بار برای کنسول خود منتشر کرد. تاکنون بیش‌ از ۸۰ میلیون نسخه فیزیکی از این بازی پرطرفدار به فروش رفته است. اگر بسته‌های دیجیتالی و دانلود نسخه‌های موبایل را نیز در نظر بگیریم، این رقم به چیزی بالغ بر ۳۶۰ میلیون نسخه می‌رسد.

شخصیت اصلی بازی یک خارپشت به نام سونیک است که ماموریتش شکست شخصیتی به نام Doctor Robotnik یا همان Dr. Eggman است. او دانشمندی است که حیوانات را درون روبات‌هایی زندانی می‌کند.

فیلم Sonic the Hedgehog «سونیک خارپشت» قرار است تا در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی (مصادف با ۲۴ آبان ۱۳۹۸) در سینماها اکران شود. این اولین باری است که این شخصیت محبوب بر روی پرده‌های بزرگ سینما خواهد آمد. البته، در سال ۱۹۹۳ یک انیمیشن سریالی با نام Adventures of Sonic the Hedgehog و پس از آن هم انیمیشن سریالی دیگری با نام Sonic the Hedgehog در رابطه با این شخصیت در گذشته نمایش داده شده است.

منبع: Variety

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.