تایید آغاز فیلمبرداری Guardians of the Galaxy Vol. 3 در ژانویه ۲۰۱۹ توسط کریس پرت

2 June 2018 - 14:00

کریس پرت (Chris Pratt) بازیگر آمریکایی تایید کرد که فیلمبرداری فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) ژانویه ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد. اگرچه مارول برنامه‌های فاز چهارم خود را تا پس از اکران Avengers 4 (انتقام‌جویان ۴) در بایکوت خبری قرار داده است، ساخت سومین بخش از سه‌گانه جیمز گان (James Gunn) از سال گذشته تایید شده بود. انتظار می‌رود که این فیلم یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها در سراسر MCU باشد؛ به‌طوری‌که ظاهرا ده الی بیست سال آینده فیلم‌های مارول را تنظیم می‌کند. این فیلم همچنین آخرین آزمون‌و‌خطای گروه کهکشانان فعلی را بر پرده نقره‌ای نشان می‌دهد. با سینماگیمفا همراه باشید.

هیچ چیز درمورد این فیلم تا به حال تایید نشده است اما به نظر می‌رسد که این فیلم در نهایت یکی از تاریخ‌های انتشار مارول را در سال ۲۰۲۰ به دست آورد و این بدان معناست که تولید آن در یکی از روزهای سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. پرت این خبر را در رسانه‌های اجتماعی هنگامی که در روز تولدش آرزوی همکاری دوباره با پوم کلمنتیف (Pom Klementieff) را داشت، به اشتراک گذاشت. حال، این بازیگر برای اعلام حضورش تنها تا زمان شروع فیلمبرداری فرصت دارد.

این بازیگر در مراسم معرفی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) که در روزهای آتی اکران گسترده خود را آغاز می‌کند، در مصاحبه‌ای با MTV اظهار داشت که او در ماه ژانویه با نقش استار-لرد بازخواهد گشت. او خاطرنشان کرد:

من به فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) دعوت شده‌ام اما هنوز زمان دقیق و معقولِ آماده‌شدن برای آن را نمی‌دانیم. امیدوارم این آخرین مرتبه‌ای نباشد که مرا در MCU می‌بینید؛ هرچند نمی‌توانم مطمئن باشم.

ما برای مدتی گمان می‌بردیم که Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) برای رویدادهای پس از وقایع Avengers 4 (انتقام‌جویان ۴) تنظیم شده است؛ این فرض با توجه به اینکه مرگ‌و‌میرهای ناتمام Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) در Avengers 4 (انتقام‌جویان ۴) به انجام می‌رسند نیز تایید می‌شود. پرت، کلمنتیف و دیو باتیستا (Dave Bautista) همگی مرگ خود را پس از ضربه تانوس (Thanos) دیدند اما همه آن‌ها در Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) باز خواهند گشت. با این حال، جالب خواهد بود که ببینیم نگهبانان دقیقا چگونه برمی‌گردند و چه تاثیراتی (اگر وجود داشته باشند) بر روان آن‌ها گذاشته می‌شود. پرت پیش از این نیز درمورد داستان شگفت‌انگیز نسخه سوم هیجان‌زده بود و به نظر می‌رسد شانس به جیمز گان رو کرده است تا فیلمی غنی بسازد و سروصدا به پا کند. درواقع، اگر این مسئله هدف نهایی برای تیم باشد، بسیار مهم است که همه چیز با توجه فراوان انجام شود.

درحال‌حاضر گان در مسئولیت‌های گوناگون پیش‌تولید همچون فیلمنامه و موسیقی متن مانده است اما نکته بسیار مهمی که او باید به آن توجه کند، چینش تیم بازیگری است. مارک همیل (Mark Hamill) اشتیاق خود را برای حضور در این فرانچایز ابراز داشته است و اخیرا نیز قهوه‌ای با گان خورده است (اما مشخص نیست که درمورد نسخه سوم حرف زده‌اند یا نه)؛ به‌هر‌حال با توجه به اینکه تنها هفت ماه تا آغاز فیلمبرداری زمان باقی است، باید در آینده‌ای نزدیک بازیگران این پروژه مشخص گردند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.