پرونده فصل سوم «شهرزاد» هفته‌ آینده بسته می‌شود

3 June 2018 - 17:00

قسمت پایانی و سرانجام «شهرزاد» ساخته‌ی حسن فتحی در روز ۲۱ خرداد توزیع و پرونده این مجموعه بسته می‌شود

به گزارش ایسنا، شرکت تصویر گستر پاسارگاد اعلام کرد آخرین قسمت از مجموعه‌ی شهرزاد با توجه به تعطیلی چند روزه‌ی هفته‌ی جاری امکان توزیع سراسری میسر نمی‌باشد، به هفته‌ی آینده موکول شد و در ۲۱ خرداد در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

فصل سوم سریال نیز با وقفه‌ای کوتاه مدت، از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۳۹۶ به صورت هفتگی آغاز شد.

با توجه به انتقاداتی که در فصل دوم به سریال شهرزاد وارد شد و روند و ریتم داستان، بازیگری، گریم و… نتوانسته بود طرفداران سریال را راضی نگه ندارد، پرونده فصل دوم سریال در ۱۵ قسمت بسته شد و قسمت‌های باقی‌مانده با کمی تغییرات در قسمت‌های آغازین فصل سوم نمایش داده شد.

سید محمد امامی، تهیه‌کننده شهرزاد پیش از این درباره‌ی روند قصه‌ی «شهرزاد» گفته بود:

در ابتدا باید بگویم که خوشحالیم رقیب خودمان شده‌ایم و با فصل اول مقایسه می‌شویم. به هر حال فصل اول «شهرزاد» یک پدیده در نمایش خانگی بود. مردم به این مدیوم بی‌اعتماد شده بودند. مجموعه‌های تولید شده یا به انتها نمی‌رسیدند یا به مرور افت کیفیت جدی پیدا می‌کردند. ما با سریالی که سر و شکل درست و خوبی دارد، آمدیم و اعتماد از دست رفته را برگرداندیم.

او اظهار کرده بود:

نتیجه تمام اتفاق‌های فصل دوم را در فصل بعدی می‌توان دید، کارهایی را در فصل دوم شهرزاد توسط آقای فتحی انجام شده‌است، نتیجه آن در فصل سوم برداشت می‌شود. مطمئن باشید وقتی فصل سوم تمام شود، متوجه علت همه اتفاق‌هایی که برای شخصیت‌های مختلف در فصل دوم افتاد، می‌شوید. کوچکترین مسائل مثل آموزش رانندگی شهرزاد که امروز مورد نقد قرار می‌گیرد، در فصل سوم کاربرد دارد. با وجود کامنت‌های ناراضی، من از یک چیز مطمئن هستم و آن هم این است که در پایان فصل سوم، مردم به خاطر فصل دوم از ما تشکر می‌کنند! معتقدم فصل سوم به لحاظ داستانی همانی است که مردم دوست دارند. در واقع تم عاشقانه مشابه فصل اول به فضای کلی سریال بازمی‌گردد.

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی که فصل اول آن در سال ۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دوم آن در سال ۹۶ در ۱۵ قسمت پخش شد. همچنین فصل سوم این سریال هم در ۱۶ قسمت در زمستان ۹۶ آغاز شد.

سریال شهرزاد را می‌توان پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین سریال نمایش خانگی ایران دانست.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این مجموعه بودند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • akbarof says:

    فصل سوم نسبت به فصل ۲ بسیار عالی عمل کرد اما متاسفانه هنوز نتونست به زیبایی فصل یک دست پیدا کنه انشالله با یک پایان جالب خودشو ماندگار کنه