شبکه AMC سرانجام تاریخ پخش فصل چهارم سریال Better Call Saul را اعلام کرد

4 June 2018 - 14:48

سرانجام فهمیدیم چه موقع جیمی مک‌گیل را دوباره خواهیم دید در حالی که خبری از چاک نیست. شبکه AMC روز پنجشنبه اعلام کرد که فصل چهارم Better Call Saul از ششم اوت به همراه سریال جدید Lodge 49 با بازی وات راسل (Wyatt Russell) و برنت جنینگز (Brent Jennings) روی آنتن می‌رود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دیوید مادن (David Madden) مدیر برنامه‌ریزی AMC, Sundance TV و AMC Studios اظهار داشت:

دوشنبه شب‌ها برای درام شخصیت ما شب خاصی است و ما عاشق این ایده‌ی پخش دو سریال با هم هستیم که لحن کمدی مشابهی با دو شخصیت جذاب دارند که با لحظات خاصی در زندگی مواجه می‌شوند.
ما بسیار خوشحالیم که فصل بعدی سفر جیمی مک‌گیل به سوی Saul یکی از سریال‌های مشهور تلویزیونی است و مخاطبین را با Dud خوش‌بین آشنا می‌کند که به دنبال مکان و هدف اخلاقی خود در دنیای سر در گمی‌ها است.

در فصل چهارم Better Call Saul، مرگ چاک (میشل مک‌کین) تغییر شکل جیمی مک‌گیل به Saul Goodman را کاتالیز می‌کند. با از دست دادن او، جیمی پا در دنیای جنایت می‌گذارد که او را در آینده به یک وکیل تبدیل می‌کند و رابطه‌اش با کیم را به خطر می‌اندازد. مرگ چاک تاثیر عمیقی روی همکار سابقش، هوارد، و کیم داشته و این را یکبار دیگر در طرف مخالف مبارزه برادران مک‌گیل قرار می‌دهد.

با این حال مایک ارمنترات نقش فعالی بعنوان جدیدترین مشاور امنیت Madrigal Electrimotive دارد. این زمان حیاتی برای بودن در خدمت گاس فرینج است در حالی که سقوط هکتور شوکی به دنیای Albuquerque وارد می‌کند و نقشه‌های گاس و ناچو را به هم می‌زند. با اینکه گاس مسیر را تغییر می‌دهد، ناچو خود را در مقابل نیروهای کشنده می‌بیند.

سریال Better Call Saul را پیتر گولد (Peter Gould)، وینس گیلیگان (Vince Gilligan)، مارک جانسون (Mark Johnson)، ملیسا برنستین (Melissa Bernstein)، توماس اسکنوز (Thomas Schnauz) و جنیفر هاچیسون (Gennifer Hutchison) تهیه می‌کنند و از تلویزیون سونی پخش می‌شود.

سریال Lodge 49 داستان اخلاقی مدرن و روشنی است که در لانگ بیچ، کالیفرنیا ساخته شده و درباره موج‌سوار سابق محلی به نام Dud است که بعد از مرگ پدرش و ورشکستگی خانواده بی‌ اراده می‌شود. داد خود را جلوی در کلبه دوستی می‌بیند که فروشنده میانسالی به نام ارنی است که به او برای ورود به دنیای آبجو ارزان، رفاقت آسان و رازهای کیمیایی که ممکن است داد را در مسیر زندگی ایده‌آلی که از دست داده قرار دهد، خوش‌آمد می‌گوید.

جیم گاوین (Jim Gavin) سازنده، نویسنده و تهیه کننده اجرایی همراه با پیتر اُکو (Peter Ocko) است. پاول گیماتی (Paul Giamatti)، دان کاری (Dan Carey) و جف فریلیچ (Jeff Freilich) تهیه کننده‌های اجرایی این سریال هستند.

سریال Better Call Saul از ششم اوت ساعت ۹ شب با Lodge 49 از ساعت ۱۰ روی آنان شبکه AMC می‌روند.

منبع: TheWrap

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.