تولید فیلم Jojo Rabbit آغاز شد

4 June 2018 - 15:05

کمپانی Fox Searchlight Pictures امروز اعلام کرد که فیلم‌برداری اصلی Jojo Rabbit شروع شده و در پراگ، جمهوری چک، انجام می‌شود. این فیلم را تایکا ویتیتی (Taika Waititi) نوشته و کارگردانی می‌کند و بازیگر نامزد گلدن گلوب، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) و برنده اسکار، سم راکول (Sam Rockwell)، ربل ویلسون (Rebel Wilson) و رومان گریفین داویس (Roman Griffin Davis) در نقش جوجو در آن ایفای نقش می‌کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ویتیتی سبک شوخ طبعی و ترحم خود را وارد طنز جنگ جهانی دوم می‌کند. در فیلم Jojo Rabbit، داستان پسر جوان آلمانی (رومان گریفین) را نشان می‌دهد که توسط مادر مجردش (اسکارلت جانسون) بزرگ شده و تنها دوست او هیتلر خیالی (ویتیتی) است. وطن پرستی او وقتی زیر سوال می‌رود که دختر جوانی را ملاقات می‌کند که دیدگاه او را تغییر داده و باعث می‌شود با بزرگترین ترس‌های خود مواجه شود.

تهیه کننده‌های فیلم ویتیتی، کارتو نیل (Carthew Neal) و چلسی وینستنلی (Chelsea Winstanley) به همراه کیوان ون تامپسون (Kevan Van Thompson) هستند.

ویتیتی اظهار داشته:

خیلی خوشحالم فیلم‌برداری طنز ضد جنگ خود را شروع می‌کنم. ما بازیگران فوق‌العاده‌ای داریم و من نمی‌توانم بیشتر از این برای مسخره کردن نازی‌ها و عقایدشان صبر کنم. این فیلم قرار است خیلی از نژاد پرست‌ها را عصبانی کند و من را خوشحال.

متیو گرین‌فیلد و دیوید گرین‌بوم در این‌باره گفته‌اند:

تایکا استاد نمایش صداقت و انسانیت در هر داستانی است و لبخند بر لبان ما می‌آورد. ما از همکاری با او در این فیلم بسیار خوشحالیم.

میهای مالامر جونیور (Mihai Malaimare Jr) فیلم‌بردار و را وینسنت (Ra Vincent) طراح و تام ایگلز (Tom Eagles) تدوین‌گر و مایز روبا (Mayes Rubeo) طراح لباس و دانل ساترلی (Dannelle Satherly) گریمور این فیلم هستند‌.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.