تایید ساخت فصل سوم سریال Legion

4 June 2018 - 20:00

شبکه FX از تمدید سریال Legion (لژیون) برای فصل سوم خبر داد. این خبر درحالی داده شده است که قسمت‌های پایانی فصل دوم این مجموعه از شبکه FX در حال پخش است و این نشان از اعتماد این شبکه به خالق این مجموعه یعنی نوآ هاولی (Hawley) دارد. این در حالی است که هاولی مجموعه Fargo (فارگو) را نیز برای این شبکه کارگردانی می‌کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

خبر ساخت فصل سوم این سریال در‌ حالی منتشر شده است که فصل دوم این سریال تحسین‌شده با کاهش بیننده روبه‌رو بوده است و تمدید این سریال توسط شبکه FX برای حداقل یک فصل دیگر، چندان باعث شگفتی علاقه‌مندان نشده است. داستان فصل دوم این مجموعه بر مسابقه پیدا کردن بدن عامل فاروق (Amahl Farouk) با بازی بازیگر ایرانی-آمریکایی نوید نگهبان قبل از پریشانی روانی تمرکز یافته بود. این وضعیت دیوید با بازی دن استیونز (Dan Stevens) و سایر جهش‌یافتگان Summerland را در بخش سوم لیگ قرار داد و نه تنها باعث ایجاد مهاجرین عجیب و غریب شد بلکه این فصل سریال را طولانی‌تر از فصل اول کرد و عوامل را ملزم ساخت تا این فصل را با یازده قسمت به پایان برسانند. آیا این بدان معنی است که درگیری بین دیوید و پادشاه سایه در دو قسمت باقی مانده از فصل دوم دوباره حل خواهد شد؟

به‌هرحال هر آنچه هاولی برای ادامه این مجموعه برنامه‌ریزی کرده است، ظاهرا به اندازه کافی FX را تحت‌تاثیر قرار داده است که آن‌ها خواهان دیدن ادامه این مجموعه شده‌اند. نیک شر (Nick Schier)، رئیس برنامه‌ها و محتواهای ارجینال تولیدات شبکه  FX در بیانیه منتشر شده این شبکه برای تمدید سریال برای یک فصل دیگر ضمن ستایش از فصل دوم این مجموعه، اظهار داشت که به سازندگان سریال اعتماد زیادی دارد. شر گفت:

سریال Legion (لژیون) تعریف متفاوتی از یک سریال ابرقهرمانی درام را دارد که فصل دوم انتظار همه از یک سریال ابرقهرمانی را افزایش داده است. ما بسیار افتخار می‌کنیم که نوآ هاولی را در اختیار داریم و افتخار می‌کنیم که این سریال را قرار است ادامه دهیم؛ چون این سریال در حال فشار آوردن به مرزهای متعارف داستان‌سرایی تلویزیون است. ما همچنین از مشارکت تهیه‌کنندگان اجرایی مثل جان کامرون (John Cameron)، لورن شولر دونر (Lauren Shuler Donner)، سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) و جف لاب (Jeph Loeb) با بخش تلویزیونی مارول و بازیگران و دیگر اعضای تیم تولید سریال برای خلق این سریال پیشگام، سپاسگزاریم.

به اعتقاد او، Legion (لژیون) در این فصل توانست به موفقیت‌های شگفت‌انگیزی دست پیدا کند؛ هرچند از دیدگاه مخاطبین و منتقدین اینگونه به نظر نمی‌رسد! به‌هر‌حال با وجود انتقادها به فصل دوم این مجموعه، تیم Legion (لژیون) قصد دارد به وسیله کشش ماجراهای درون داستان و شیوه‌های قصه‌گویی نامتعارفش، کماکان مخاطبین را تحث‌تاثیر قرار دهد. البته ناگفته نماند که اضافه شدن صدای جان هام (Jon Hamm) به عنوان روایت‌گر در این فصل، یکی از نقاط مثبت آن به شمار می‌رفت.

پس از یک پایان‌بندی درخورتوجه در فصل اول، جالب خواهد بود ببینیم هاولی چه ترفندهایی نه تنها برای پایان فصل دوم بلکه برای آغاز فصل سوم در آستین دارد. راشل کلر (Rachel Keller)، آبری پلازا (Aubrey Plaza)، جامین کلمنت (Jemaine Clement)، امبر میدتاندر (Amber Midthunder)، بیل اروین (Bill Irwin)، جرمی هریس (Jeremy Harris)، جین اسمارت (Jean Smart)، و کیتی اسلتون (Katie Aselton) از جمله بازیگرانی بودند که در فصل دوم سریال Legion (لژیون)  به ایفای نقش پرداختند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.