تاریخ اکران فیلم The Aftermath اعلام شد

5 June 2018 - 00:02

استودیوی Fox Searchlight سرانجام تاریخ اکران درام جنگی جدید The Aftermath را اعلام کرد. این فیلم قرار است ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ اکران شود. در حال حاضر این فیلم در این تاریخ بدون رقیب است اگرچه سری چهارم انتقام‌جویان یک هفته بعد از آن راهی سینماهای کشور می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم آلمان را بعد از جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۶ نشان می‌دهد و راشل مورگان (با هنرمندی کیرا نایتلی)، همسر سرهنگ انگلیسی که متوجه می‌شود شوهرش برای انتقال آن‌ها به خانه جدیدی در آلمان تصمیماتی گرفته و این خانه را با بیوه آلمانی و دخترش شریک خواهند شد، را در این فیلم می‌بینیم. با زندگی کردن این چهار نفر کنار هم، جوّ داستان سنگین شده و حس عصبانیت و ناراحتی تبدیل به احساسات و خیانت می‌شود.

علاوه بر نایتلی، جیسون کلارک (Jason Clark) در نقش همسر مورگان و الکساندر اسکارگارد (Alexander Skarsgard) در نقش بیوه آلمانی، دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم The Aftermath بر اساس کتاب سال ۲۰۱۳ به همین نام و نوشته‌ی ریدیان بروک است که جو شارپنل (Joe Sharpnel) و آنا واترهاوس (Anna Waterhouse) آن را نوشته و رایدلی اسکات (Ridley Scott) آن را می‌سازد و جیمز کنت (James Kent) کارگردان است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.