پوستر جدید انیمیشن LEGO Movie 2 منتشر شد

استودیو برادران وارنر (Warner Bros. Pictures)، امروز پوستر جدیدی برای انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part «فیلم لگو ۲: قسمت دوم» منتشر کرد و همچنین اعلام کرد که اولین تریلر این انیمیشن، فردا منتشر خواهد شد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید و پوستر منتشر شده برای این انیمیشن را در انتهای این متن، مشاهده کنید.

اوایل امسال اعلام شد که تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) قرار است صداگذاری نقش اصلی جدید این انیمیشن را برعهده بگیرد؛ او به گروه صداگذاران قدیمی این انیمیشن، یعنی کریس پرت (Chris Pratt) در نقش امت (Emmet)، الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) در نقش وایلداستایل (Wyldstyle)، ویل آرنت (Will Arnett) در نقش بتمن (Batman)، چنینگ تیتوم (Channing Tatum) در نقش سوپرمن (Superman) و جونا هیل (Jonah Hill) در نقش فانوس سبز (Green Lantern)، می‌پیوندد.

کارگردانی این انیمیشن را کارگردان فیلم‌های Trolls «ترول‌ها» و The Sponge Bob Movie: Sponge Out of Water «فیلم باب اسفنجی: اسفنج خارج از آب»، یعنی مایک میچل (Mike Mitchell)، برعهده دارد. همچنین فیل لرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller) اولین فیلم‌نامه‌ی این انیمیشن را براساس داستانی به قلم لرد، میلر، جرد استرن (Jared Stern) و میشل مرگان (Michelle Morgan)، نوشتند. این فیلم‌نامه اخیرا توسط رافائل باب واکسبرگ (Raphael Bob Waksberg) بازنویسی شد. علاوه بر مسائل ذکر شده، میلر و لورد در جایگاه تهیه‌کنندگی این پروژه حضور دارند و در کنار آنان دن لین (Dan Lin) و روی لی (Roy Lee) قرار دارند.

انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part، دنباله‌ی انیمیشن لگویی سه‌بعدی کامپیوتری با نام The LEGO Movie «فیلم لگو» است که داستان امت را تعریف می‌کند. امت یک شهروند معمولی، مطیع قانون، و کاملا میانه‌رو است؛ او به اشتباه به‌عنوان خارق‌العاده‌ترین فرد در دنیا شناخته می‌شود که کلید نجات دنیا را در اختیار دارد. او به طور تصادفی با افراد مختلفی آشنا می‌شود و وارد ماجراجویی‌های حماسی می‌شود تا در نهایت بتواند جلوی اقدامات شرورانه‌ی شخصیت ستم‌گر داستان را بگیرد؛ ماجراجویی پر از ناامیدی و خنده‌های پیش‌بینی نشده.

فیلم The LEGO Movie 2: The Second Part قرار است در تاریخ ۸ فوریه سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

در ادامه می‌توانید پوستر منتشر شده را تماشا کنید:

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.