تریلر جدید انیمیشن Wreck-It Ralph 2 منتشر شد

5 June 2018 - 09:00

استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی بالاخره دومین تریلر رسمی انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 «رالف اینترنت را خراب‌ می‌کند: رالف خرابکار ۲» را منتشر کرد. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

در انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2، رالف و ونه‌لوپه دنیای بازی‌های آرکید را ترک کرده و به ماجرای جدید و بزرگ در دنیای پرهیجان و عجیب اینترنت می‌روند. رالف و ونه‌لوپه برای جایگزین کردن یک قطعه و نجات دنیای بازی ونه‌لوپه یعنی Sugar Rush، این ریسک را می‌پذیرند تا به جهان وب سفر کنند. در این ماجرا و سفر، آن‌ها با چیزهای جالب و عجیبی مواجه خواهند شد و شخصیت‌های جدیدی را مشاهده خواهند کرد. یکی از این شخصیت‌های جدید، یسسس (Yesss) نام دارد که در واقع یک الگوریتم و روح و قلب یک شبکه‌ی بزرگ و معروف انتشار ویدیو به نام BuzzzTube (به یوتیوب اشاره دارد) است.

در گذشته، به صورت رسمی اعلام شده بود که تمام پرنسس‌های افسانه‌ای شرکت دیزنی در این انیمیشن حضور خواهند داشت. به این ترتیب، صداپیشگانی نظیر آئولی کراوالو (Auli‘i Cravalho) در نقش موانا، ادینا منزل (Idina Menzel) در نقش السا در Frozen، کریستن بل (Kristen Bell) در نقش آنا در Frozen، کلی‌ مک‌دونالد (Kelly MacDonald) در نقش مریدا در Brave، مندی مور (Mandy Moore) در نقش راپونزل در Tangled، آنیکا نونی رز (Anika Noni Rose) در نقش تیانا در The Princess and the Frog، آیرین بدارد (Irene Bedard) در نقش Pocahontas، لیندا لارکین (Linda Larkin) در نقش جاسمین در Aladdin، پیج اوهارا (Paige O’Hara) در نقش بل در Beauty and the Beast و جودی بنسون (Jodi Benson) در نقش اریل در The Little Mermaid دوباره در این انیمیشن نقش خود را برای لحظاتی تکرار خواهند کرد. در این تریلر نیز می‌توانید بخش کوتاهی از این سکانس را مشاهده کنید.

همچنین اخیراً پوستری از انیمیشن منتشر شده که می‌توانید آن را در پایین ببینید.

صداپیشگان قسمت اول همچون جان سی رایلی (John C. Reilly) در نقش رالف، سارا سیلورمن (Sarah Silverman) در نقش ونه‌لوپه، جک مک برایر (Jack McBrayer) در نقش فلیکس و جین لینچ (Jane Lynch) در نقش گروهبان کالهون هم شخصیت‌های اصلی داستان خواهند بود. همچنین تاراجی پی. هنسون و آلن تودیک نیز شخصیت‌های جدیدی را صداپیشگی خواهند کرد.

این قسمت توسط ریچ مور (Rich Moore) و فیل جانستون (Phil Johnston) کارگردانی خواهد شد و همچنین وظیفه‌ تهیه‌کنندگی آن بر عهده کلارک اسپنسر (Clark Spencer) است.

Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 «رالف اینترنت را خراب‌ می‌کند: رالف خرابکار ۲» در تاریخ ۲۱ نوامبر (برابر با ۳۰ آبان ۱۳۹۷) در سینماها اکران خواهد شد.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.