اطلاعات جدیدی از مجموعه Star Trek: Discovery منتشر شد

31 August 2016 - 10:00

غیبت Star Trek در تلویزیون باعث شده که روی مجموعه جدید شبکه CBS یعنی Star Trek: Discovery توجه زیادی معطوف باشد؛ گزارش‌های جدید از منابع مختلف حاکی از آن است که نام شخصیت اصلی برایمان آشنا خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

چند وقت پیش نیز خبری وجود داشت مبنی بر این که شخصیت اصلی یک زن است که اتفاقا کاپیتان هم نیست. به زودی CBS نام این شخصیت را اعلام خواهد کرد.

برایان فولِر خالق این مجموعه نیز بیان کرده‌ که با همکاری الکس کورتزمان یک ساعت ابتدایی مجموعه را ساخته‌ است. ساعت دوم مجموعه را هم نویسنده Wrath of Khan یعنی نیکولاس مِیِر (Nicholas Meyer ) خواهد ساخت. نکته دیگر این است که در این مجموعه انتظار هیچ سفر در زمان (که در مجموعه‌های قبلی به بسیار می‌دیدیم) نداشته باشید. فولر می‌گوید:

هنوز به طور کامل داستان‌بندی مجموعه را تمام نکرده‌ایم و تا قسمت یازده پیش رفته‌ایم. اما پیش‌بینی نمی‌کنم که در نقل داستان‌های این فصل ما نیاز به سفر در زمان داشته باشیم.

این مجموعه در پاییز امسال فیلم‌برداری خود را آغاز می‌کند. اتفاقات این ۱۳ قسمت جدید از مجموعه‌های Star Trek قرار است ده سال قبل از ماموریت اصلی کاپیتان جیمز کرک رخ دهد. این قسمت‌های جدید همچنین شخصیت اصلی زن دارد که کاپیتان هم نیست و قرار است در رابطه با اتفاق مهمی باشد که در مجموعه چند بار به آن اشاره شد اما هیچ‌گاه نتوانستیم آن را ببینیم.

برایان فولر قرار است موج جدیدی از Star Trek را (با وجود مسئولیت‌هایی چون خالق مجموعه و تهیه‌کننده) عرضه کند. همچنین نیکولاس میر کارگردان Wrath of Khan و افراد با سابقه دیگری چون Kirsten Beyer و Aron Coleite به او کمک می‌کنند. اولین متنی که درباره فیلم از CBS منتشر شده را بخوانید:

مجموعه جدید Star Trek شخصیت‌های جدیدی را معرفی می‌نماید که به دنبال دنیاها و تمدن‌های جدید همراه با قالب امروزی و نمایشی آن (که از شروع سری یعنی ۱۹۹۶ تا به حال وجود داشته) هستند.

در ماه‌های پیش رو منتظر اطلاعات کامل‌تر و بیشتر (حتی در مورد نحوه طراحی سفینه) از سریال جدید دنیای پیشتازان فضا با نام Discovery «اکتشاف» باشید.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.