اولین تصویر از هلی بری در سری سوم جان ویک منتشر شد

5 June 2018 - 14:07

به دنبال اعلام اخیر مبنی بر هم‌بازی شدن هلی بری (Halle Berry) با کیانو ریوز (Keanu Reeves) در فیلم جدید John Wick: Chapter 3، اکانت توییتر رسمی فیلم، اولین تصویر از شخصیت هلی بری، صوفی، منتشر کرده که زنی در حال ماموریت در سری سوم جان ویک است. می‌توانید این تصویر را در انتهای خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آنجلیکا هاستون (Angelica Huston)، آسیا کیت دیلان (Asia Kate Dillon)، مارک داکاسکوس (Mark Dacascos) و جیسون منتزوکاس (Jason Mantzoukas) به همراه یایان رویان (Yayan Ruhian)، سسپ آریف رحمان (Cecep Arif Rahman) و تایگر هو چن (Tiger Hu Chen) بازیگران این سری هستند. انتظار می‌رود ایان مک‌شاین (Ian McShane)، کامن (Common)، لورنس فیشبرن (Laurence Fishburne)، لنس ردیک (Lance Reddick) و روبی رز (Ruby Rose) نقش‌های خود را مجددا در این دنباله بازی می‌کنند و طبق گزارشات، هیروکی سانادا (Hiroyuki Sanada) تبهکار اصلی داستان است.

جان ویک (کیانو ریوز) در دو فصل بازی کرده و بخاطر قرارداد ۱۴ میلیون دلاری برای سرش، تحت تعقیب است چون قانون مهمی را نقض کرده و یکی از اعضای هتل کانتینتال را کشته است. قربانی یکی از اعضای High Table است که این قرارداد را بسته است. جان باید اعدام شود اما مدیر کانتینتال، وینستون، به او فرصت یک ساعته داده و او را از تمامی خدمات محروم کرده است. جان از این سرویس برای زنده ماندن استفاده می‌کند و به نیویورک سیتی فرار می‌کند.

درک کولستاد (Derek Kolstad) نویسنده کار و چاد استالسکی (Chad Stahelski) کارگردان فیلم هستند. سری سوم جان ویک، ۱۷ مه ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

دنیای جان ویک گسترده‌تر شده و اسپین‌آفی از آن در قالب سریال The Continental از شبکه استارز به نویسندگی و تهیه کنندگی کریس کالینز (Chris Collins) ساخته شده و اسپین‌آف دیگر فیلم Ballerina است که داستان قاتل کودکی در دنیای جان ویک است.


منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • akbarof says:

    خیلی از فیلم وقتی میرسن نسخه سوم افت می کنن چون برا پول ساخته شدن یعنی یک نسخه از فیلم در میاد بیرون می بینن خوب فروخته قسمت بعدی میدن بیرون اما جان ویک برا ۳ قسمت برنامه ریزی شده منتظرم کیانو