سه بازیگر کلیدی به فصل دوم سریال American Gods پیوستند

می‌دانیم که سریال American Gods «خدایان آمریکایی» برای فصل دوم خودش، دو بازیگر و عوامل سازنده‌ی اصلی خودش را از دست داد؛ ولی با این‌حال، اخیرا توانست بازیگران جدیدی را به لیست هنرپیشه‌های خودش اضافه کند تا جایگاه بازیگران مهمان کلیدی و موقعیت‌های خالی شده را پر کنند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

بازیگران اضافه شده به فصل دوم این سریال، شامل دین وینترز (Dean Winters)، دوری جیکوبس (Devery Jacobs) و کاهیون کیم (Kahyun Kim) می‌شوند که دو بازیگر اول، به ترتیب نقش‌های آقای تاون (Mr. Town)، سم بلک کراو (Sam Black Crow) و رسانۀ جدید (New Media) را ایفا می‌کنند؛ درحالی‌که کیم مشغول مذاکره برای ایفای نقش جیلیان اندرسون (Gillian Anderson) است که سال پیش از این پروژه جدا شد.

فصل دوم سریال American Gods که براساس رمان تحسین برانگیزی با همین نام و به نویسندگی نیل گیمن (Neil Gaiman) ساخته می‌شود، داستان آقای جهان (Mr. World) را دنبال می‌کند که به آقای شهر دستور می‌دهد تا سایه (Shadow) را تعقیب کند و از نقشه‌های آقای چهارشنبه (Mr. Wednesday) آگاه شود. روش آقای شهر و خشونت‌های مؤثر آن ممکن است باعث شود تا او به ریشۀ سؤالات کنجکاوانۀ خودش و آقای جهان برسد.

جیکوبس قرار است نقش سم بلک کراو را ایفا کند؛ او یک دانشجو است که به‌گونه‌ای نسبت به دیگران بدبین است و ادعا می‌کند که باورهای معنوی بسیار زیادی دارد. او اعتماد به‌نفس بسیار بالایی دارد و برای کسب درآمد بیشتر، آثار هنری که با استفاده از اره‌برقی درست شده‌اند را در کنار جاده می‌فروشد.

از طرفی کیم قرار است جایگزینی برای نقش رسانه‌ی جدید (New Media)، و الهۀ محتوای جهانی باشد. او قرار است نسخه‌ی جوان‌تری از شخصیت رسانه (Media) باشد که در فصل اول توسط جیلین اندرسون به تصویر کشده شد.

فصل دوم سریال American Gods قرار است تا توسط کمپانی Starz، در سال ۲۰۱۹ پخش شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.