دایان ویست و مایکل پنا به فیلم The Mule پیوستند

5 June 2018 - 22:10

طبق گزارش هالیوود ریپورتر بازیگر برنده اسکار، دایان ویست (Dianne Wiest) و مایکل پنا (Michael Pena) به جدیدترین پروژه کلینت ایستوود (Clint Eastwood) یعنی The Mule پیوستند، درامی که ایستوود کارگردان و بازیگران آن است. لورنس فیشبرن (Laurence Fishburne)، الیسون ایستوود (Alison Eastwood)، تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga) و ایگناکو سریکیو (Ignacio Serrichio) به این فیلم پیوسته‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کلینت ایستوود در فیلم The Mule نقش ارل استون را بازی می‌کند مردی که در هشتاد سالگی، وقتی به او پیشنهاد شغلی برای رانندگی می‌شود، شکسته، تنها و تحت فشار کاری است. این کار بسیار ساده است اما ارل نمی‌داند حامل مواد برای کارتل مکزیکی شده است. او کارش را به قدری خوب انجام می‌دهد که بارش بیشتر می‌شود و برای او یک مراقب در نظر می‌گیرند. اما او تنها کسی نیست که حواسش به ارل است، حمل کننده جدید مواد نیز او را تحت نظر گرفته است. با اینکه او دچار مشکلات مالی است، اشتباهات گذشته‌اش او را تحت فشار قرار داده و مشخص نیست برای جبران آن‌ها زمان داشته باشد.

ویست که نقش همسر سابق استون را بازی می‌کند و پنا که انتقام‌جو است به بردلی کوپر پیوسته‌اند که قرار است نقش مامور DEA را بازی کند.

استودیو برادران وارنر و Imperative Entertainment این فیلم را می‌سازند و ایستوود با دن فریدکین و بردلی توماس و تیم مور، کریستینا ریورا و جسیکا میر تهیه فیلم را بر عهده دارند. نیک اسنک (Nick Schenk) و دیو هالستین (Dave Holstein) فیلم The Mule را می‌نویسند.

تولید این فیلم از دیروز در آتلانتا آغاز شده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.