تریلر جدید Mortal Engines منتشر شد| حماسی و هیجان‌انگیز

6 June 2018 - 07:25

پیتر جکسون (Peter Jackson) با تریلر هیجان‌انگیز و حماسی فیلم Mortal Engines «موتورهای مرگبار» بازگشته است. این فیلم که قرار بود مدت‌ها قبل و به عنوان سومین کار پر هزینه این کارگردان بعد از سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و فیلم کینگ کونگ ساخته شود، اما کار ساخت آن به بعد از فیلم هابیت موکول شد. برای مشاهده‌ تریلر و پوستر جدید این فیلم، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

اگرچه پیتر جکسون کارگردان این فیلم نخواهد بود، اما در نوشتن فیلمنامه و تهیه‌کنندگی آن نقش مهمی را ایفا کرده است. فیلم  Mortal Engines «موتورهای مرگبار» براساس سری کتاب‌هایی با همین نام و نوشته شده توسط فیلیپ ریو (Philip Reeve) ساخته خواهد شد. البته، فیلم با منبع خود یعنی کتاب‌های فیلیپ ریو تفاوت‌های عمده‌ای خواهد داشت. ماجرای این کتاب‌ها در جهانی رخ‌ می‌دهد که مردم در حال زندگی بر روی شهرهایی سیار هستند و برای کنترل کردن منابع باقی‌مانده از سیاره با یکدیگر به نبرد می‌پردازند. فیلم داستان شخصیتی به نام تام ناتس‌وورثی با بازی رابرت شیهان (Robert Sheehan) را دنبال می‌کند که زندگی او پس از رویارویی با زنی با نام هستر شاو با بازی (Hera Hilmar) برای همیشه دچار تغییرات بزرگی می‌شود. همچنین از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به هوگو ویوینگ که سابقه‌ی همکاری با پیتر جکسون در سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت را داشته و همچنین استفان لانگ (Stephen Lang)، آرون جکسون (Aaron Jackson)، رونان رافتری (Ronan Raftery)، Colin Salmon و لیلا جورج (Leila George) اشاره کرد. همچنین پوستری از این فیلم با نوشته‌ی “بعضی از زخم‌ها هیچگاه التیام نمی‌بخشند” منتشر شده است که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید:

فیلم Mortal Engines «موتورهای مرگبار» توسط کریستین ریورز (Christian Rivers) ساخته خواهد شد. نکته‌ی جالب در خصوص فیلم «موتورهای مرگبار» این است که تیم همیشگی پیتر جکسون که در کارهای بسیاری همچون سری The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» و The Hobbit «هابیت» با او همکاری داشته‌اند، در ساخت این فیلم هم او را یاری خواهند کرد. به این ترتیب، فرن والش (Fran Walsh) و فیلیپا بوینز (Phillipa Boyens)، در کنار پیتر جکسون فیلم‌نامه این اثر را خواهند نوشت. همچنین  دیگر تهیه‌کنندگان فیلم «موتورهای مرگبار» هم زین وینر ( Zane Weiner)، آماندا واکر (Amanda Walker) و دبورا فورته (Deborah Forte) خواهند بود.

فیلم Mortal Engines «موتورهای مرگبار» روز جمعه ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ ( برابر با ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۷) در سینماها توسط شرکت یونیورسال اکران خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.