تریلر فیلم Bumblebee منتشر شد

6 June 2018 - 20:40

کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تریلر فیلم Bumblebee را منتشر کرده که فیلم اسپین‌آف Transformers است که امسال کریسمس اکران می‌شود. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را به همراه اولین پوستر فیلم در انتهای خبر مشاهده کنید.

فیلم Bumblebee را تراویس نایت (Travis Knight) کارگردانی کرده و هایلی استینفلد (Hailee Steinfeld)، پاملا آدلون (Pamela Adlon)، جان سنا (John Cena)، استفان اسنیدر (Stephen Schneider)، جورج لندبورگ جونیور (Jorge Lendeborg Jr)، کنث چوی (Kenneth Choi)، ریکاردو هویو (Ricardo Hoyos)، ابی کوین (Abby Quinn)، ریچل کرو (Rachel Crow) و گریس دزنی (Grace Dzienny) بازیگران آن هستند.

در این فیلم می‌بینیم Bumblebee که از سال ۱۹۸۷ در حرکت است، در قبرستان ماشین‌ها در شهر ساحلی کالیفرنیا جایی پیدا می‌کند. چارلی که دارد ۱۸ ساله می‌شود و سعی دارد جایگاه خود در دنیا را پیدا کند، Bumblebee شکسته شده‌ای را کشف می‌کند. با اینکه چارلی او را درست می‌کند می‌فهمد که این باگ VW زرد رنگ عادی نیست.

لورنزو دی بوناونتورا و مایکل بی این فیلم را به همراه استیون اسپیلبرگ، برایان گلدنر و مارک وارادین می‌سازند. کریس بریگهام (Chris Brigham) تهیه کننده اجرایی کار است. کریستینا هادسون (Christina Hodson) نیز فیلم‌نامه آن را نوشته است.

فیلم Blumblebee روز ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ در امریکا اکران می‌شود.

 

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.