فیلم جوکر با بازی جرد لتو ساخته می‌شود

6 June 2018 - 14:47

جرد لتو (Jared Leto) در فیلم مستقل Joker در دنیای دی سی بازی می‌کند‌. استودیو برادران وارنر فیلم‌های کتاب کامیک را به چند شیوه وارد دنیای سینماتیک خود می‌کند. یکی از بزرگترین نقاط مورد تاکید، دنیای گاتهام و شوالیه تاریکی است. فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) چندین تبهکار مهم دی سی را معرفی کرد که یکی از آنها جرد لتو در نقش جوکر بود. برخلاف نقش‌آفرینی خوب لتو در این فیلم اما شخصیت جوکر به مذاق همگان خوش نیامد و نتوانست جلب توجه کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

برخلاف واکنش‌های منفی صورت گرفته نسبت به نقش لتو، استودیو برادران وارنر تصمیم گرفته فیلم مستقل جوکر را بسازد. در اصل، آن‌ها می‌خواهند فیلم جوکری را بسازند که از دنیای دی سی جداست.

سایت خبری ورایتی گزارش داده که جرد لتو در فیلم مستقل جوکر که هنوز عنوان خاصی ندارد بازی خواهد کرد. این حرکت بر اساس علاقه برادران وارنر به محبوبیت جوخه انتحار است که فیلم‌های متعددی از هارلی کوئین نیز از آن ساخته شده‌اند. این سولو برای لتو بدون نویسنده و کارگردان است لذا مشخص نیست چه موقع تولید آن شروع می‌شود و اکران می‌گردد.

با توجه به فیلم‌های جدید دی سی، این سورپریز بزرگی بود. نسخه‌ی جوکر با بازی لتو صحبت زیادی نداشت اما جا برای کار دارد. حضور او در فیلم جوخه انتحاری خیلی کمرنگ بود بنابراین ساخت فیلم مستقل برای او می‌تواند مسیرش را برای توسعه و بهتر شدن نقش در این دنیا هموار سازد.

این پروژه با فیلم Harley vs Joker که در دست ساخت است بسیار متفاوت است. احتمالا جالب‌ترین المان این فیلم این است که لتو در یک فیلم مستقل بازی می‌کند هرچند برادران وارنر در حال کار روی داستان اصلی جوکر با بازی واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) است. در واقع فینیکس به این دنیا مرتبط‌تر است اما بدون شک برای مخاطب عمومی کمی گیج کننده است که معرفی لتو در جوخه انتحاری را ببیند و  داستان متفاوتی از فینیکس بشنود.

این پرسش در اینجا مطرح است که فیلم مستقل جوکر دقیقا چه کاری برای این شخصیت می‌کند. جوکر شخصیت همزاد پنداری نیست بنابراین گفتن داستانی که او در مرکز آن قرار دارد و تبهکار روانی است بسیار دشوار است. این فقط شروع کار است بنابراین منتظر اخبار جدید پیرامون این فیلم باشید.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.