با سایت ایران زیرنویس لذت تماشای فیلم، سریال و انیمیشن هاتون رو دوچندان کنید

6 June 2018 - 16:52

امروزه تماشای فیلم ها، انیمیشن ها و سریال ها بخش زیادی از سرگرمی ما را شامل می شوند. همه ی ما بی صبرانه منتظر اکران و انتشار آثار محبوب و مورد نظرمان هستیم. در این میان، تعدادی از کاربران حتی تا زمانی که دوبله آن منتشر شود، برای دیدنش صبر می کنند اما تعداد خیلی بیشتری آثار منتشر شده را با استفاده از زیرنویس فارسی تماشا می کنند. البته پیدا کردن و دانلود یک زیرنویس فارسی هماهنگ همیشه کار آسانی نیست و گاهی اوقات جستجوی طولانی برای پیدا کردن زیرنویس فارسی یک فیلم، انیمیشن یا سریال می تواند لذت تماشای آن را تا حدودی کاهش دهد. در همین راستا پیشنها می کنیم از سایت ایران زیرنویس (http://iranzirnevis.com) که مرجع دانلود زیرنویس فارسی می باشد، استفاده کنید. این سایت بهترین زیرنویس های موجود را از بهترین تیم های ترجمه جمع آوری می کند و برای دانلود مستقیم قرار می دهد و برای فیلم هایی که مورد توجه قرار گرفته اند، زیرنویس اختصاصی تولید می کند. در ادامه به معرفی تعداد از آثار محبوب سال ۲۰۱۸ می اندازیم.

دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Hotel Transylvania 3 Summer Vacation 2018

نوبتی هم باشد، نوبت دراکولای دوست داشتنی سینما است که یک بار دیگر بازگردد و پرده ی های سینما را تسخیر کند. قسمت سوم این انیمیشن زیبا که توسط سونی پیکچرز تهیه و توزیع می شود، قرار است در تاریخ ۱۳ جولای سال ۲۰۱۸ مصادف با ۲۲ ام تیر ۱۳۹۷ اکران شود. در این قسمت می بینیم که دراکولا به شدت از مدیریت و مهانداری هتل خسته شده است. به همین دلیل دخترش میویس تصمیم می گیرد تا پدرش را برای استراحت به یک سفر دریایی بفرستد. دراکولا در ابتدا چندان موافق نیست اما در نهایت قبول می کند و به محض اینکه سوار کشتی می شود، دلباخته ی ملوان کشتی به نام اریکا می شود. طولی نمی کشد که میویس متوجه می شود اریکا، از نیاکان دشمن قدیمی دراکولا یعنی آبراهام ون هلسینگ می باشد و این بار او باید از پدرش مراقبت کند. گندی تارتاکوفسکی بار دیگر این انیمیشن را کارگردانی می کند و سلنا گومز، آدام سندلر، اندی سمبرگ و کوین جیمز بازمی گردد تا برای سومین بار صداپیشگی شخصیت های محبوب ما را بر عهده بگیرند. اگر چه قسمت دوم این انیمیشن با افت هایی مواجه بود اما انتظار می رود در قسمت سوم، این نواقص برطرف شود.

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Jurassic World Fallen Kingdom 2018

دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی بدون شک یکی از مهم ترین و برجسته ترین عنوان های سال ۲۰۱۸ می باشد. بعد از موفقیت و استقبال بی نظیر قسمت اول، کمپانی های لجندری اینترتینمنت و یونیورسال پیکچرز ایده های جدیدی برای ساخت قسمت دوم داشتند و در نهایت ساخت ادامه ی فیلم را تایید کردند. در این قسمت علاوه بر اینکه کریس پرت، برایس دالاس هاوارد و بی دی ونگ برای ایفای نقش های خود باز گشته اند، بازیگران جدیدی از جمله جف گلدبوم و جاستیس اسمیت نیز به فیلم اضافه شده اند. اما کارگردان قسمت دوم فیلم عوض شده و کارگردانی آن به عهده ی آنتونیو بایونا می باشد. نویسنده ی فیلم، کالین ترورو در یکی از مصاحبه ی خود با اینترتینمنت ویکلی گفته است: ” قسمت دوم ترسناک تر و دلهره آور تر از قسمت اول خواهد بود.” که باید صبر کنیم و ببینم منظور او از ترسناک تر و دلهره آور تر چه خواهد بود. در این قسمت، اوون و کلیر به جزیره ی آیلا نوبلار باز می گردند تا دایناسور ها را قبل اینکه کوه آتشفشانی واقع در جزیره فوران کند، نجات دهند. اما از طرف دیگر، دکتر هنری که همچنان در حال دستکاری ژنتیکی و ساخت دایناسور های جدید است، باعث شده تا پای دایناسور های بسیار خطرناک و باهوش به داخل شهر باز شود. فیلم دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی ۲۲ جون ۲۰۱۸ مصادف با یکم تیر ماه ۱۳۹۷ بر روی پرده های سینما می رود.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Game of Thrones

این روزها کمتر کسی را میتوان نام برد که نام سریال بازی تاج و تخت یا همان گیم آف ترونز به گوشش نخورده باشد. صحبت از سریالی است که رکوردهای امی را در هم شکسته است، دارنده ی بیشترین آمار تماشاگر در بین تمامی آثار شبکه HBO است، سریالی که در طول ساخت آن زبان جدیدی ساخته شده، برای ساخت هر قسمت فصل ششم بیشتر از ۱۰ میلیون دلار هزینه شده و همچنین سریالی که باعث شده تا والدین از سراسر دنیا نام فرزندان خود را از روی شخصیت های این سریال انتخاب کنند. چند هفته قبل بود که خبر جدیدی از رکورد شکنی جدید سریال گیم آف ترونز منتشر شد. در این رکورد شکنی، کار فیلمبرداری و تولید یکی از نبرد های فصل هشتم این سریال که فصل آخر سریال نیز می باشد، ۵۵ شب متوالی به طول انجامیده است که مدت زمان قابل توجهی است. فصل آخر این سریال که مردم ایران و همچنین سراسر دنیا را مبهوت خود کرده است، قرار است تابستان سال آینده پخش شود. فصل هفتم این سریال، یکی از خبر سازترین فصل های این سریال بود که در جریان پخش، سرور های شبکه HBO هک شد و ۱٫۵ ترابایت اطلاعات از جمله دو قسمت چهارم و ششم این سریال به سرقت رفت. همچنین آخرین قسمت از فصل هفتم که طولانی ترین قسمت کل سریال تا به آن زمان بود، به پر بیننده ترین قسمت در بین تمام قسمت های سریال تبدیل شد. تمام اینها باعث شده تا برای پخش فصل آخر سریال بازی و تاج و تخت و اتفاقات پیش بینی نشده و غیر منتظره ای که قرار است اتفاق بیوفتد، دل توی دلمان نباشد.

این بار نوبت شماست که از فیلم ها، انیمیشن ها و سریال های مورد انتظار خود بگویید و تجربه ی خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.