نتفلیکس سریالی براساس آثار دالی پارتن می‌سازد

شبکه نتفلیکس اعلام کرد قصد دارد تا سریالی ۸ قسمتی با الهام از آثار موسیقی دالی پارتن (Dolly Paton) بسازد؛ پارتن خواننده، آهنگ‌ساز، هنرپیشه و نویسندۀ آمریکایی است و شهرت جهانی بسیار بالایی دارد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در طی مصاحبه‌ای که با پارتن انجام شده است؛ او در این‌باره گفت:

به‌عنوان یک آهنگ‌ساز، من همیشه از تعریف داستان‌های مختلف در آثار خودم لذت می‌بردم. من خیلی هیجان‌زده هستم از اینکه قرار است تا برخی از آثار خودم را در اختیار شبکه نتفلیکس قرار دهم و براساس آن‌ها سریالی را بسازند. ما امیدواریم که این برنامه بتواند خانواده‌ها و مردم نسل‌های مختلف را سرگرم کند و بتواند الهام‌بخش آنان باشد؛ همچنین من می‌خواهم تا از عوامل شبکه‌ی نتفلیکس و کمپانی تلویزیونی برادران وارنر، بابت پشتیبانی بی‌نظیرشان، تشکر کنم.

پارتن در این پروژه در جایگاه تهیه‌کننده‌ی اجرایی قرار دارد و همچنین قرار است تا نقشی را ایفا کند که هنوز اطلاعاتی راجع به آن نقش در دست نداریم. داستان هر قسمت از این برنامه، براساس یکی از موسیقی‌های پارتن نوشته می‌شود.

تولید این برنامه در دست استودیو تلویزیونی برادران وارنر (Warner Bros. Television) است که قبلا برای ساخت آثاری چون Coat of Many Colors و قسمت دوم آن با نام Coat of Many Colors: Circle of Love، با پارتن همکاری داشته است و اکنون همکاری خودشان را با این نمایش ادامه می‌دهند.

پارتن کار خودش را در سال ۱۹۶۷ و با انتشار آلبوم Hello, I’m Dolly آغاز کرد. پارتن از آن زمان به بعد، بیش از ۴۰ آلبوم موسیقی و تعداد زیادی تک‌آهنگ منتشر کرد که در رده‌ی اول لیست موزیک‌های پرطرفدار قرار گرفت.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.