تریلر انیمیشن The LEGO Movie 2 منتشر شد

امروز، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) اولین تریلر مربوط به انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part «فیلم لگو ۲: قسمت دوم» را منتشر کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید و در انتهای این خبر به تماشای تریلر منتشر شده بنشینید.

انیمیشن The LEGO Movie 2: The Second Part، قرار است تا باری دیگر تمام شخصیت‌های دوست‌داشتنی لگویی داستان را باهم متحد کند، تا در یک ماجراجویی حماسی و جالب دیگر، شهر دوست داشتنی خود را در برابر خطرات مختلف حفظ کنند. پنج سال از زمان پایان داستان قسمت قبل می‌گذرد و اکنون مدت زمان پنج سال است که همه‌چیز در آرامش بوده است؛ ولی این آرامش قرار است تا به طوفانی تبدیل شود و شهروندان این شهر زیبا، قرار است تا با تهدید لگو داپلو (LEGO Duplo) مواجه شوند. او مهاجمی فضایی است که به شهر لگویی حمله می‌کند و به سرعت همه‌چیز را خراب می‌کند، سریع‌تر از آن‌که شهروندان، قدرت بازسازی آن‌ها را داشته باشند. اکنون وقت آن است تا شخصیت‌های داستان ما برای مقابله با این تهدید بپاخیزند و هارمونی جهان لگویی خود را پس بگیرند؛ بدین منظور، امت (Emmet)، لوسی (Lucy)، بتمن (Batman) و دیگر دوستان آن‌ها به سرزمین‌های بسیار دور و ناشناخته سفر می‌کنند که یک نمونه از آن‌ها را می‌توانید در تریلر منتشر شده تماشا کنید و آن کهکشانی عجیب است که همه‌چیز در آن موزیکال است. این سفر قرار است تا شجاعت، خلاقیت و مهارت‌های سازندگی شخصیت‌های داستان را محک بزند و به همگان ثابت کند که آن‌ها چه شخصیت‌های ویژه‌ای هستند.

بازیگران انیمیشن The LEGO Movie «فیلم لگو» که در این قسمت نیز حضور دارند، شامل کریس پرت (Chris Pratt) در نقش امت، الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) در نقش لوسی یا همان والدستایل (Wyldstyle)، ویل آرنت (Will Arnett) در نقش بتمن، نیک آفرمن (Nick Offerman) در نقش متال برد (Metal Beard) و آلیسون بری (Alison Brie) در نقش یونی‌کیتی (Unikitty) هستند. همچنین بازیگران دیگری از جمله تیفانی هدیش (Tiffany Haddish)، استفانی بیتریز (Stephanie Beatriz) و آرتورو کاسترو (Arturo Castro) در لیست بازیگران قرار دارند و به‌ترتیب نقش‌های ملکه واتورا وانابی (Watevra WaNabi)، سویت مایهم (Sweet Mayhem) و آیس‌کریم کن (Ice Cream Cone) را ایفا می‌کنند.

کارگردانی این انیمیشن را کارگردان فیلم‌های Trolls «ترول‌ها» و The Sponge Bob Movie: Sponge Out Of Water «فیلم باب اسفنجی: اسفنج خارج از آب»، یعنی مایک میچل (Mike Mitchell)، برعهده دارد. همچنین فیل لرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller) اولین پیش‌نویس فیلم‌نامه‌ی این انیمیشن را براساس داستانی به قلم لرد، میلر، جرد استرن (Jared Stern) و میشل مرگان (Michelle Morgan)، نوشتند. این فیلم‌نامه اخیرا توسط رافائل باب واکسبرگ (Raphael Bob Waksberg) بازنویسی شد. علاوه بر مسائل ذکر شده، میلر و لورد در جایگاه تهیه‌کنندگی این پروژه حضور دارند و در کنار آنان دن لین (Dan Lin) و روی لی (Roy Lee) حضور دارند.

فیلم The LEGO Movie 2: The Second Part قرار است در تاریخ ۸ فوریه سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این انیمیشن را تماشا کنید:

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.