اولین واکنش‌ها نسبت به انیمیشن The Incredibles 2 پیش از اکران گسترده آن

7 June 2018 - 00:00

انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲) که بیستمین انیمیشن استودیوی پیکسار (یکی از استودیوهای زیرمجموعه والت دیزنی) است، روز‌به‌روز به تاریخ انتشارش نزدیک می‌شود و اکنون برخی از اولین واکنش‌ها نسبت به این انیمیشن در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. آیا انتظار چهارده ساله برای دیدن دنباله انیمیشن The Incredibles (شگفت‌انگیزان) ارزشش را داشته است؟ با سینماگیمفا همراه باشید.

بلافاصله پس از رویدادهای انیمیشن اول، تصمیم ساخت The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲) و تماشای مجدد زوج باب پار/هلن پار گرفته شد. باب پار با صداپیشگی کریگ تی. نلسن (Craig T. Nelson) و هلن پار با صداپیشگی هالی هانتر (Holly Hunter) نه تنها به عنوان مبارزان علیه جنایتکاران بلکه به عنوان پدر و مادر در خانه نیز فعالیت می‌کردند؛ یعنی درحالی که هلن پار در بیرون از خانه مشغول مبارزه با مجرمین بود، باب پار مجبور بود در خانه بماند و از بچه‌ها مراقبت کند! این درنهایت موج جدیدی از مشکلات را برای این خانواده ابرقدرت رقم می‌زد که با توجه به واکنش‌های اولیه نسبت به دنباله این انیمیشن، به نظر می‌رسد که آن مشکلات کیفیت کلی دنباله را تحت‌الشعاع قرار نداده است. The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲) از حضور صداپیشگان برجسته‌ای همچون سارا وول (Sarah Vowell)، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) و جان راتزنبرگر (John Ratzenberger) بهره می‌برد. همچنین کارگردان این انیمیشن یعنی برد برد (Brad Bird) نیز شخصیت ادنا مد را صداپیشگی کرده است.

نظرات اولیه پیرامون این انیمیشن درحال انتشار و اکثر آن‌ها نیز مثبت هستند. در ادامه می‌توانید برخی از نقطه‌ نظرات اهالی رسانه را درمورد این انیمیشن ملاحظه کنید:

زمانی برای برخی اخبار خوب! The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲) فوق‌العاده است! یک داستان شیرین، خنده‌دار و بسیار هیجان‌انگیز که ترکیبی است از اکشن و عشق. از دیدن آن لذت ببرید! این انیمیشن فیلم موردعلاقه من در فصل تابستان تا بدین جاست!

واو! The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲) یک انفجار است! شخصیت‌پردازی خوب در داستانی سراسر اکشن و عاشقانه. من شک داشتم اما کاملا تحت‌تاثیر قرار گرفتم! این انیمیشن یکی از بهترین‌های فصل تابستان خواهد بود.

The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲) یک لذت لعنتی است! پویایی خانواده همچنان درخشان است اما واو! پرستار جک جک یک رباینده صحنه است.

هیچ‌کس نباید از شاهکار بودن The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲) متعجب شود؛ چرا که این انیمشین مملو است از هیجان، تحرک و طراحی‌های بی‌نظیر. ارزش چهارده سال انتظار را داشت.

من چهارده سال را صرف بحث بر سر این موضوع کردم که جهان به The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲) نیاز ندارد. پس از دیدن آن، من با آغوش باز به The Incredibles 3 (شگفت‌انگیزان ۳) خوشامد می‌گویم!

The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲) یک دنباله بدردبخور است؛ یک ماجراجویی سرگرم‌کننده اما نه به اندازه انیمیشن اول. پرستار جک جک و ادنا مد انیمیشن را از آنِ خود کرده‌اند؛ لطفا به من بگویید که درحال ساخت فیلم کوتاهی از این دو کاراکتر هستید!

براساس توییت‌های بالا می‌توان گفت که علی‌رغم انتظار کشیدن طولانی مدت و انتظارات بالا از این انیمیشن، ظاهرا پیکسار موفق عمل کرده و منتقدین را کاملا تحت‌تاثیر قرار داه است. با توجه به اینکه پیکسار استودیویی است که به ندرت فیلم‌های بد تولید می‌کند، واکنش‌های مثبت نسبت به The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲) کم و بیش مورد انتظار بود. همان‌طور که گفته شد، پیکسار مسیر شهرت را بدون اشتباه طی نکرد. به‌عنوان‌مثال، سه‌گانه Cars (ماشین‌ها) کمترین رتبه‌بندی را برای این استودیو در سایت راتن تومیتوز رقم زد و دومین سری این مجموعه با کسب ۳۲ درصد آرای منتقدین این سایت، در پایین‌ترین جایگاه قرار گرفت. با این حال، با توجه به مسیری که The Incredibles 2 (شگفت‌انگیزان ۲) در پیش گرفته است، گمان می‌رود بهترین‌ها را برای این استودیو رقم بزند.

اکران گسترده این انیمیشن در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) آغاز خواهد شد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.