اسامی بازیگران، داستان و پوستر فیلم انیمیشنی Addams Family منتشر شد

7 June 2018 - 14:11

سایت خبری MGM بازیگران و داستان فیلم انیمیشنی Addams Family را به همراه اولین پوستر رسمی فیلم منتشر کرده است. خانواده غیر عادی آدامز به مجموعه کارتن‌های The New Yorker در سال ۱۹۳۰ باز می‌گردد اما از آن زمان به بعد به مجموعه کارتن تلویزیونی، سریال لایو اکشن تلویزیونی و حتی فیلم لایو اکشن تبدیل شده است. تیم برتون یکی از بزرگترین طرفداران آدامز است و اواخر سال ۲۰۰۰ فیلم خانواده آدامز را کارگردانی کرد اما این فیلم هیچوقت از مرحله ابتدایی خود آن طرف‌تر نرفت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

حالا خانواده آدامز بصورت انیمیشنی روی پرده نقره‌ای قرار می‌گیرد و کارگردانان Sausage Party، گرگ تیرنان (Greg Tiernan) و کانراد ورنون (Conrad Vernon) آن را می‌سازند. قبلا اعلام شده بود که اسکار ایزاک (Oscar Isaac)، طرفدار مشهور بازی در نقش گومز در فیلم لایو اکشن، در حال مذاکره برای صداپیشگی گومز در فیلم انیمیشنی است اما دیگر خبری از این مذاکره نشد. حالا MGM حضور ایزاک در این فیلم را بعنوان بخشی از اعلام بازیگران صداپیشه و داستان فیلم تایید کرد.

طبق خبر منتشر شده از سوی MGM، صداپیشگان فیلم خانواده آدامز عبارتند از: چارلیز ترون (Charliz Theron) در نقش مادر خانواده آدامز، مورتیشیا؛ چلو گریس مورتز (Chloë Grace Mortez) در نقش دختر خانواده، ونزدی؛ فین ولفهارد (Finn Wolfhard) در نقش پسر خانواده، پاگسلی؛ نیک رول (Nick Kroll) در نقش عمو فستر؛ بت میدلر (Bette Midler) در نقش مادر بزرگ و الیسون جنی (Allison Janney) در نقش مارگوکس نیدلر. MGM پوستر فیلم این خانواده را به همراه خلاصه داستان و توصیف شخصیت‌ها منتشر کرده است:

این کمدی اکشن انیمیشنی که بر اساس کارهای چارلز آدامز است، خانواده آدامز را نشان می‌دهد که زندگی‌شان وقتی با مجری مکار تلویزیون مواجه می‌شوند و در حال آماده شدن برای ملاقات اعضای فامیل در جشن بزرگی هستند، تغییر می‌کند.
مورتیشیا خود را وقف شوهر و بچه‌هایش کرده و مانند چسبی است که همه را به هم متصل نگه داشته است. گومز، مودب، متمدن، خبیث و به شدت عاشق همسرش است و علاقمند به طرح‌هایی است که می‌ریزد.‌ ونزدی دختر نوجوان باهوش و خبیثی است که موهای بافته شده بلند و طبع شوخی دارد. پاگسلی پسر ۱۰ ساله‌ای که از انجام هر کار بدی لذت می‌برد. عمو فستر دیوانه، ذاتا مهربان است و دوست دارد به هر طریقی ضرب و شتم کند. مادر بزرگ با نوه‌هایش که کلوچه‌های خفاش و جمجمه شکلش را دوست دارند، مهربان است. مارگوکس نیدلر، ملکه تلویزیونی است که تمایل به حومه شهر دارد.

به نظر می‌رسد فیلم انیمیشنی خانواده آدامز که مت لیبرمن (Matt Lieberman) آن را نوشته، داستان اصلی خانواده مرموز و عجیب است. ورنون در بیانیه خود گفته که این فیلم داستان آشنایی گومز و مورتیشیا، خانه پیدا کردن و خانواده تشکیل دادن است. او همچنین اظهار داشته که کارتن‌های اورجینال New Yorker با طراحی چارلز آدامز، الهام اصلی زیبایی و نگاه کلی فیلم بوده‌اند و او قول ماجراجویی‌های تاریک روی پرده نقره‌ای را داده است.

منبع: ScrwenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.