تریلر فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse به معرفی Spider-Gwen می‌پردازد

8 June 2018 - 08:19

چند هفته قبل، مروری بر فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse داشتم. آن زمان اجازه نداشتم درباره این فیلم مطلبی بنویسم اما حالا می‌توانید بخشی از چیزی که من دیدم را در این تریلر ببینید. احساسی که من به این فیلم داشتم را درک خواهید کرد: یعنی Into the Spider-Verse پتانسیل این را دارد تا جذاب‌ترین فیلم کتاب کامیک در طولانی مدت شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم که به رهبری فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) ساخته شده، درباره مایلز مورالز، مرد عنکبوتی کامیکس است. این به تنهایی می‌تواند این فیلم را جذاب کند اما چیزی که باعث فروش آن می‌شود، سبک جلوه‌های ویژه پویا و غیر معمول فیلم است. آن مثل هالک است اما بامزه‌تر و جالب‌تر.

می‌توانید در قسمت زیر خلاصه رسمی داستان را بخوانید:

فیل لرد و کریستوفر میلر، ذهن‌های خلاق The Lego Movie و ۲۱ Jump Street، استعداد منحصر به فرد خود را وارد نسخه‌ی جدید دنیای متفاوت مرد عنکبوتی کرده‌اند که سبک دیداری خاصی دارد. فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse نوجوان اهل بروکلین با نام مایلز مورالز را معرفی می‌کند و احتمالات نامحدود Spider-Verse را نشان می‌دهد جایی‌ که بیش از یک نفر ماسک به صورت می‌زند.

فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse امسال کریسمس اکران می‌شود.

منبع: ScreenCrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.