اولین تریلر How to Train Your Dragon: The Hidden World منتشر شد

8 June 2018 - 09:01

پس از انتشار اولین پوستر انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World  «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم: دنیای مخفی» در ابتدای هفته، یونیورسال پیکجرز و دریم‌ورکس انیمیشن، اولین تریلر این انیمیشن را به صورت رسمی معرفی کردند. برای مشاهده این تریلر و جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

پس از ۴ سال از اکران نسخه دوم سری «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم» بالاخره نوبت به نخستین تریلر سومین قسمت از این سری رسید. How to Train Your Dragon: The Hidden World «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم: دنیای مخفی» نقطه اوجی برای یکی از موردانتظارترین و دوست‌داشتنی‌ترین سری انیمیشن‌های تاریخ است. در این قسمت، هیکاپ بالاخره به رویای خود برای ساخت آرمان‌شهر آرام و صلح‌آمیز اژدهایان دست یافته و همینطور اژدهایش معشوقه‌ای برای خود پیدا کرده است.

هر چند که تریلر در سکانس‌هایی موضوع شکار اژدها توسط شخصیت شرور و منفی را نشان می‌داد، اما به نظر می‌رسد تمرکز اصلی آن بر روی ملاقات Toothless با یک اژدهای همنوع خودش برای اولین بار بوده است. همچنین در یکی از سکانس‌های تریلر، هیکاپ را با ریش مشاهده کردیم. هر چند در اکثر سکانس‌ها او این ریش را نداشت. باید برای پاسخ به سوال‌هایمان منتظر اکران انیمیشن یا حتی تریلرهای بعدی بمانیم.

صداپیشگانی نظیر جی باروکل (ایفای نقش در Million Dollar Baby, This Is the End)، امریکا فررا (ایفای نقش در Ugly Betty, End of Watch)، کیت هرینگتون (ایفای نقش در Game of Thrones, Pompeii)، کیت بلانشت (ایفای نقش در he House with a Clock in Its Walls, Thor: Ragnarok)، جرارد باتلر (ایفای نقش در Den of Thieves, Geostorm)، کریستین ویگ (ایفای نقش در The Last Man on Earth, Ghostbusters)، کریگ فرگوسن (ایفای نقش در Doc Martin) و اف. موری ابراهام (ایفای نقش در Homeland, Isle of Dogs) در این نسخه هم حضور خواهند داشت.

 دین دبلو (Dean DeBlois) وظیفه‌ کارگردانی این نسخه را بر عهده گرفته است. همچنین فیلم  How to Train Your Dragon: The Hidden World توسط برد لوییس (Brad Lewis) و بانی آرنولد (Bonnie Arnold) تولید خواهد شد.

How to Train Your Dragon: The Hidden World «چگونه اژدهای خود را تعلیم دهیم: دنیای مخفی» در جمعه، ۱ مارس ۲۰۱۹ (برابر با ۱۰ اسفند ۱۳۹۷) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.