تصاویر جدیدی از ریبوت Doom منتشر شد: قطعا خون و خونریزی می‌شود

8 June 2018 - 11:47

مجموعه تصاویر ریبوت فیلم Doom حاکی از این هستند که این فیلم دچار وقفه نشده است. Doom فرنچایز بازی برجسته‌ای است که تیراندازهای اول شخص را یکی از غالب‌ترین ژانرهای بازی کرد. داستان این مجموعه درباره زیر دریایی است که در پایگاه مریخ به دام افتاده و باید از طریق تیراندازی، سوراخ و اره کردن راه خود را از میان دسته شیاطین هموار کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کشتار خونین و سریع بازی اورجینال باعث شد این مجموعه کلاسیک شود و امروز با همان قدرت پیش رود. فیلمی با بودجه بالا و بازی دواین جانسون سال ۲۰۰۵ اکران شد و با اینکه این فیلم در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرد، نمرات پایینی دریافت کرد و نتوانست بودجه خود را باز گرداند. اخیرا خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه یونیورسال می‌خواهد ریبوت دی وی دی از این فرنچایز بسازد که امی منسون (Amy Manson) نقش اول آن است.

تونی گیگلوی (Toy Giglio) کارگردان فیلم است و کار تولید آن اخیرا در بلغارستان به پایان رسیده است. طرفداران Doom نگران این هستند که این فیلم جنایت و خونریزی را آنطور که باید، نشان ندهد و این در حالی است که کارگردان فیلم اخیرا در توییتی تصاویر فیلم را منتشر کرده که نشان می‌دهند این فیلم خیلی ترسناک و خونین است.

ستاره‌ی Doom، امی منسون نیز در اینستاگرام خود تصویری از شخصیت خود به نمایش گذاشته است.

بعضی از طرفداران از خبر مربوط به اکران Doom جدید بصورت نمایش خانگی ناامید شدند و از آنجایی که سال‌های اخیر فیلم‌های ترسناک زیادی اکران شدند، باید نسبت به این موضوع روشنفکر بود. با توجه به موفقیت بازی Doom در سال ۲۰۱۶، یونیورسال شاهد طرفداری فعال از این فرنچایز بود اما بعد از ناکامی مالی فیلم آخر، می‌خواهد برای این ریبوت با بودجه پایین، محتاط‌تر عمل کند.

دواین جانسون نیز اخیرا سر کار Rampage به شوخی با نسخه‌ای که خودش در آن بازی کرد، پرداخت و آن را نفرت‌انگیز خواند. اکانت توییتر رسمی فیلم Doom، به این شوخی او پاسخ داد. فیلم Doom سال ۲۰۰۵ بخاطر بیرون رفتن فرشته جهنم از بازی و ساختن هیولاها از طریق یک آزمایش، جنجالی شد. فیلم جدید یک ریبوت کامل خواهد بود که امیدواریم این فرشته به آن بازگردانده شده باشد.

تاریخ اکران Doom هنوز مشخص نگردیده اما به محض دریافت اخبار جدید به اطلاع شما خوانندگان عزیز می‌رسانیم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.