بری جنکینز خبر کارگردانی The Underground Railroad را تایید کرد

8 June 2018 - 12:05

کارگردان برنده اسکار و گلدن گلوب، بری جنکینز (Barry Jenkins) قرار است مجموعه محدود جدیدی به نام The Underground Railroad را برای استودیو آمازون بسازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جنیفر سالک، مدیر استودیو آمازون اظهار داشته:

این یک هدیه مطلق است که بری جنکینز تمام قسمت‌های مجموعه محدود The Underground Railroad را کارگردانی کند. نگاه بری به شخصیت‌ها و سبک داستان‌گویی احساسی فیلم تضمین کننده این است که این پروژه به فرد درستی سپرده شده است. نمی‌توانیم برای شروع کار و گفتن داستان‌مان به مخاطب Prime Video بیشتر از این صبر کنیم.

این مجموعه قابل پیش‌بینی، بر اساس رمان برنده جایزه Pultizer نوشته‌ی کالسون وایت‌هد به همین نام است که ۱۱ بخش داشته و کورا، برده‌ی نخلستان پنبه در جورجیا را نشان می‌دهد که توسط دوستان آفریقایی‌اش طرد شده و وقتی سزار را که اخیرا از ورجینیا بازگشته و به او خبر ساخت The Underground Railroad را می‌دهد، تلاش می‌کند زنانگی‌اش را بازیابد و این خط راه آهن باعث ریسک کردن و فرار آن‌ها برای آزادی می‌شود.

بری جنکینز اظهار داشته:

کار با آمازون و گروهی از نویسندگان فوق‌العاده برای تبدیل رمان کالسون به سریال محدود، بسیار تجربه ارزشمندی خواهد بود. تغییر صدای او به زبان منسجم و دیداری کاری است که من واقعا مشتاق انجام آن هستم.

هنوز تاریخ پخش برای این فیلم در نظر گرفته نشده اما این مجموعه از Amazon Prime Video به نمایش در می‌آید.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.